Neuvoa kaipaava

narsistin kaveri

Voiko narsismista parantua vai tulevatko nämä ihmiset aina olemaan kiusanamme?

30

1336

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

sitä ei paranna lääkärikään.
      Lääkkeillä sen voi muuttaa masennukseksi mutta onko sekin sitten oikein?

• henrii

ihmisen mieltä ei voi muuttaa.

• narsistin kaveri

siis toivoton tapaus?

• pidät sellaisia

ihmisiä tuttavapiirissäsi, jotka katson, että ne kiusaavat Sinua. Ei narsismista parane, kenties se hiukan haalenee,mutta ei koskaa täysin katoa.

• HTZA

kiusaa koskaan ketään.
        Hän käy vain hermoille.

• narsistin kaveri

palsta ja täällä on hauska kirjoitella, mutta omahyväisyys raivostuttaa. En halua antaa narsismille valtaa, pitää huomioida myös muut kirjoittajat.

• pidät sellaisia
        HTZA kirjoitti:

kiusaa koskaan ketään.
        Hän käy vain hermoille.

sitten hermoissa korjaamisen syytä?
        Tämän palstan narsissit tai tulppaanit ei mun hermoja hetkauta, tuskin Sinunkaan.
        Ruususta en tiedä, siinä kun niitä piikkejä varressa.

• palstalla
        narsistin kaveri kirjoitti:

palsta ja täällä on hauska kirjoitella, mutta omahyväisyys raivostuttaa. En halua antaa narsismille valtaa, pitää huomioida myös muut kirjoittajat.

on nähtävissä itsekeskeisyyttä ja tarpeetonta oman itsensä korostamista, ketään nyt mitenkään sormella osoittamatta tai nimeltä mainitsematta vai mitä..

• HTZA
        palstalla kirjoitti:

on nähtävissä itsekeskeisyyttä ja tarpeetonta oman itsensä korostamista, ketään nyt mitenkään sormella osoittamatta tai nimeltä mainitsematta vai mitä..

en minä heille pahastu, on hyvä että jaksavat olla mukana.
        Minusta on kiva kirjoittaa kaikenlaisille.

• narsistin kaveri
        palstalla kirjoitti:

uskon keskustelemisen avaavan ihmisten silmiä ja joskus jotkut tekevät jopa älynväläyksen, hetkinen, etten kai minä vaan?

• en minä ainakaan
        palstalla kirjoitti:

lähde siihen samaan piparkakkumuottiin, jos olen eri mieltä asiasta. Olenko sitten itsekeskeinen tai omahyväinen?

• ei mielipiteen
        en minä ainakaan kirjoitti:

lähde siihen samaan piparkakkumuottiin, jos olen eri mieltä asiasta. Olenko sitten itsekeskeinen tai omahyväinen?

kertominen ole omahyväisyyttä, eikä sitä täällä ole kommentoitukaan.
        Täältä löytyy itsekeskeisiä ihmisiä, olen aloittajan kanssa samaa mieltä.

• mielipidettään
        ei mielipiteen kirjoitti:

kertominen ole omahyväisyyttä, eikä sitä täällä ole kommentoitukaan.
        Täältä löytyy itsekeskeisiä ihmisiä, olen aloittajan kanssa samaa mieltä.

ei saa kertoa täällä. Se on SÖSSÖTYSTÄ.

• tämän lukija

narsisti niin kerro minkälaista on olla narsisti

• yxitypy evk

pitäis parantaa?
      Totuushan liene, että narsismia löytyy meissä jokaisessa. Jotkut eivät sitä vaan uskalla tunnustaa :=))

• narsistin kaveri

kun pystyt nauramaan :=))

• yxitypy evk

kun pystyt nauramaan :=))

mitään tulis, jos se yhtä itkua ja hammasten kiristystä olis. Jos nauru pidentää ikää, mulla on vielä paljon elinaikaa jäljellä :=))

Onhan ihmisiä, joita naurukin saattaa ärsyttää, mutta so what :=))

• näin ennakoin

tälläpalstalla tapahtuu noususuhteisen manian ilmenemisen romahdus toiseen laitaan. Monennenkohan kerran? Silloin ollaan kaikki tas hetki helisemässä. Rakoilua on jo ilmiselvästi teksteissä. Nämä narsisimi keskustelut ovat hyvä esimerkki siitä.

• ilmenee paarpuurissa

"noususuhteisen manian ilmenemisen romahdus toiseen laitaan," Yrititköhän nyt vähän liikaa?

• erkgg

että jotkut live-elämässä kiusatut yrittävät päteä täällä keskustelupalstoilla ja antavat itsestään narsistisen vaikutelman.

• aivan mitä tahansa

totuus ihmisistä ei ole heidän kirjoittamansa kaltainen.

• yxitypy evk
        aivan mitä tahansa kirjoitti:

totuus ihmisistä ei ole heidän kirjoittamansa kaltainen.

minäkin oon livessä paljon fiksumpi kuin täällä.. hah.. :=))

• ja teennäisyys
        yxitypy evk kirjoitti:

minäkin oon livessä paljon fiksumpi kuin täällä.. hah.. :=))

voi myös ärsyttää joitakin :))

• yxitypy evk
        ja teennäisyys kirjoitti:

voi myös ärsyttää joitakin :))

Sekin joskus ärsyttää, mutta pirteyttä ei kukaan jaksa loputtomiin näytellä. Jossain vaiheessa siihen väsyy :=))

• Miksipäs se luonnevika aikaa myöten muuttuisi. Ei miksikään

• kaikkien narsiss(t)ien kukkia.

• kuuluu terveyteen

joten jos se menee yli narsismiksi, se on hyvin vaikea parantaa. Sama juttu vähän kuin juopolla, voi oppia raittiiksi, muttei koskaan kohtuukäyttäjäksi.

• sama kohtalo

ei narsisti tunne olevansa missään asiassa väärässä ,kääntää syyt aina puolison syiksi ,on ulospäin mitä mainioin seuramies kotona täysi tyranni . olen yrittänyt miestä pariterapiaan mutta eihän hän sellaista tarvi omastamielestään.
      Kyllä vaatii voimia jaksaa elää narsistin rinnalla ,hanki joku ystävä jolle voit aina purkaa omaa pahoinvointiasi,muuten et tule jaksamaan .

• on muitakin häiriöitä

Sillä varjolla saa, että sinut täytyy saada hoitoon, kerta kaikki on käännetty sinun syyksi jo valmiiksi. Sehän palvelee "luonnevikaisen" ajatusmaailmaa. Sitten vaan luottaa itse ammattilaiseen, miten jatko sujuu.
        Pahasti luonnehäiriöisen kanssa on vain mahdoton elää kenenkään itse sairastumatta. Tiedoksi vaan.

• IKMA

Meiltä ei narsistit ja psykopaatit ikinä lopu! Psykopaatit ei parane, eivät edes tiedä olevansa sairaita. Narskut vähän samantyylisiä.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      272
      11039
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      411
      3079
    3. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      92
      1748
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      82
      1565
    5. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      65
      1440
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      79
      1004
    7. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      41
      991
    8. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      907
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      863
    10. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      252
      848
    Aihe