Doomoo Seat Alcantara

Hurahtanut_

Moikka

Laskettu aika lähestyy ja lastenhuone alkaa olla viimeistelyä vaille valmis. Mä meinaan ostaa huoneeseen vielä Doomoo Seatin, kun näin sellaisen naapurin vauvan käytössä. Siis aivan ihana ja ihan nappi meidän tyyliimme. Mutta. Kodin Ykkösessä ei ole sitä Alcantara-versiota vaan niillä on pelkästään sitä originalia... löytyykö täältä ketään, jolla olis se alcantara. Olisin tosi iloinen, jos saisin kuulla hieman lisää siitä alcantarasta, et onko se vielä ihanampi kuin tuo original? Millainen se on ollut käytössä? Kodin Ykkönen lupas kyl tilata mulle sellaisen, jos vaan värin valitsen!

Väri olis jo valmiina mut kommentteja haluaisin kuulla vielä ensin...

2

1350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miimu71

Meillä on Alcantara Doomoo Seat. On tosi ihana ja pehmoinen. Onko se ihanampi kuin original niin sitä en osaa sanoa. Mitä mä kokeilin niin kummassakin oli puolensa, original oli sellanen kivan sileä pinnaltaan ja alcantara taas pehmoinen. Meidän vauva on viihtynyt siinä hirvittävän hyvin. Näyttäähän se aika lokosalta, ku siihen tekee semmosen pesäkolon vauvalle ja toinen on ihan murmelina siinä... meidän vauva nukahtaa siihen yleensä tosi nopskaa :) Voin kyllä suositella!

• tietoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      103
      1747
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1551
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      140
      1474
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1430
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1361
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1215
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1121
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1021
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      992
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      985
    Aihe