Onko sulla halvalla myytävänä kotimaisia askartelulehtiä ja vielä jopa halvalla. Halpa tarkottaa 2-3 euroo kipale.
Askartelulehti
12
3449
Vastaukset
- toooopestiini
mulla ois niitä suomalaisia lehtiä melko nivaska ja todellakin hyvässä kunnossa.
- -kirsi-
Laitatko sp- osotteen ni otan yhteyttä?
- toooopestiini
-kirsi- kirjoitti:
Laitatko sp- osotteen ni otan yhteyttä?
täsä osoitteeni
- -kirsi-
toooopestiini kirjoitti:
täsä osoitteeni
Oonko sokee vai puusilmä? En näe osotettas. Vai onko joku systeemi. Oon ekaa kertaa asialla.
- toooopestiini
-kirsi- kirjoitti:
Oonko sokee vai puusilmä? En näe osotettas. Vai onko joku systeemi. Oon ekaa kertaa asialla.
jokos tää osoite tavoittas sunt,eipä ole täälläkään ihan mikää nero
- Nimetön
toooopestiini kirjoitti:
jokos tää osoite tavoittas sunt,eipä ole täälläkään ihan mikää nero
tiina.is.arm@gmail.com
ois osoite - häät tulossa
Olen aloittelemassa scräppäystä (scrapbooking) harrastusta ja kyselisin hieman neuvoja. Onko olemassa tarkoitukseen sopivaa lehteä (suomalista/ulkomaalaista)? Mistä voisi tilata sellaisen aloittelijan paketin jossa olisi kaikenlaista nippeliä ja nauhaa?
Ensi kesän häät ovat saaneet minut kiinnostumaan tästä. - pitkä aika,
häät tulossa kirjoitti:
Olen aloittelemassa scräppäystä (scrapbooking) harrastusta ja kyselisin hieman neuvoja. Onko olemassa tarkoitukseen sopivaa lehteä (suomalista/ulkomaalaista)? Mistä voisi tilata sellaisen aloittelijan paketin jossa olisi kaikenlaista nippeliä ja nauhaa?
Ensi kesän häät ovat saaneet minut kiinnostumaan tästä.mutta jos käyt täälä,niin kurkkaa tänne: http://www.unelmakerho.fi/
- ...................
pitkä aika, kirjoitti:
mutta jos käyt täälä,niin kurkkaa tänne: http://www.unelmakerho.fi/
Tuo Unelma-kerho on loppunut, mutta JUJU-kerho on. Sieltä löytyy esim. askarteluohjeita.
- ^^ani^^
hei mulla ois myytävänä suurikäsityö-lehtiä jonkin verran( en muista tarkaa määrää.
hinta ois 1€/kpl.
lehdet todella hyväkuntoisia ja kaikki kaavat ovat tallella lehden välissä..
otappa yhteyttä ani.puumalainen@hotmail.com - marj123
on lehtiä
- Lea hannele
Mulla olisi vanhoja askartelulehtiä, noin 30 kpl, ne maksaisi 10e yhteensä ja sitten olisi noin 20 kpl sinä osaat lehtiä, ne maksavat 2e/kpl
ota yhteyttä, jos kiinnostaa. p. 0407059518 tai lea.eranen@luukku.com
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106