Tsekkaa ihmeessä netistä,skottipojat todella pistää kitarat helisemään 80-ja 90-luvulla,laulajakitaristi jätti kylläkin maallisen taivalluksensa jo mutta hyvää matskua tulee vielä bändiltä jolla oli ainutlaatuinen soundi.Nyky nuorille tuntematon bändi,sääli...
Big Country,tautisen hyvää kitararokkia(skotlanti)
13
272
Vastaukset
- Tomi vuan
onhan tuolla Big Countryllä ihan hyvää musaa, mutta nykyään iskee vähän erillainen (ja minun mieleestä syvällisempi) musiikki. Esim. Porcupine Tree, Soundgarden, New Model Army ja Smashing Pumpkins toimii hyvin.
- tk.
Big Country on kova bändi. Steeltown ja Seer on hyviä levyjä ja muutkin ehkä...mitäs niitä onkaan...muistaaksesi Peace In Our Time ja Buffalo Skinners ainakin.
- Ayliah66
Paras kitarabändi mitä on!! Olin kaksi kertaa tänä vuonna Lontoossa keväällä konserteissa, aivan käsittämättömän hyvä livenä! Uusi laulaja, Alarmista lainattu Mike Peters ei toki ole kuten Stuart, mutta otti paikkansa kunnialla. 29.8.11 julkaitiin uusi single "Another country", on tutustumisen arvoinen. Suosittelen!
- Anonyymi
pitääpä kuunnella
- ;;;,,,;;;
Miksi Stuart teki itsarin?
- Anonyymi
pitääpä tutustua tuubin kautta
- Anonyymi
JUST KUUNTELEN
- Anonyymi
LOISTAVA
- Anonyymi
kuuntelin ja tykkäsin
- Anonyymi
pidin
- Anonyymi
tätä ois kiva kuunnella
- Anonyymi
pitää kuunnella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitää kuunnella
aion tutustua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1173565Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362111- 1472013
- 1051976
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881462- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241230