Onko suosituksia/vinkkejä minne kannattaisi suunnata jouluna viikoksi. Vaatimuksina Eurooppa, suht lämmin keli, historiallisia nähtävyyksiä/raunioita mitä voidaan tutkia, hyvää ruokaa ja juomaa? Merenranta on plus muttei välttämätöntä. Edullinen hintakin on plus mutta yleensä jouluna mikään ei ole kovinkaan edullista.
Minne Eurooppaan jouluksi 5 ja 7 v lasten kanssa?
2
1307
Vastaukset
- kuin Kanarialla
Eipä joulukuussa taida lämmintä tosiaan muualla olla kuin Kanarialla.
- Sotavento
Kyllä mantereen puolella on jo viileää, Madeira on ihan mahdollinen, muttei mielestäni kuitenkaan lasten kannalta paras paikka. Kanarian saarten eteläosien kohteet, kuten Playa del Americas Teneriffalla ja Puerto Rico, Maspalomas jne Gran Canarialla ympäristöineen ovat kovasti lapsiperheiden suosiossa. Erityisesti Puerto Rico, joka on semmonen kattilanpohja, tuulelta suojainen paikka lienee saarien aurinkovarmimpia paikkoja.
Yst. Sotavento
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393