NYT OLEN JOTAIN MUUTA

♥ ▒ø▒ø▒ø▒ø▒ ♥`▒´♥ ▒ø▒ø▒ø▒ø▒ ♥

Sinä monen
tuulen riepoittelema
et tuntenut
pasaatituulta

Sinä kylmän
sateen pieksämä
Et tuntenut
kesäsateen ihanuutta

Sinä yöiden ja
laskevien päivien tuijottaja
Et nähnyt
auringonnousun kirkkautta

Sinä monen
sydämen murskaaja
Et tuntenut
rakkautta suurta

Sinä olit sittenkin
minulle vieras
Sinä olitkin
jotain muuta

Minä annan tuulen riepottaa
annan sateen kastella
Minä kuuta tuijotan
sydän murskana - en muuta

Minä olin
niin onnellinen
Nyt olen
jotain muuta

♥ ▒ø▒ø▒ø▒ø▒ ♥`▒´♥ ▒ø▒ø▒ø▒ø▒ ♥

14

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

Runosi on hieno!
      Ja niin helskutin totta kuin olla voi - ei ole mylläristä tahkopyörittäjäksi ei... :/

Muru menee nyt nuuhkimaan sitä uutta vauvaa - kyllä siinä sydänsurut haihtuupi =)

Ja kupillisella kahvia jos ei tauti lähe, niin minulla olisi täällä hieman vahvempaa troppia - F:n sinistä suklaatia =))

Aamuja sinne!

• *MURUKULTA*

Eihän mennä ulos!! Kalikali... :[

Mikä on se verho joka peittää totuuden.. se ohut,
        jota ei näe, mutta kun se häipyy, silmiin syntyy näkö, jota aiemmin ei ollut - tietoisuus - totuus - kaikki muuttuu, vaikka vuoret on omalla paikallaan niin kuin ennenkin ja kuu nousee ja päivät valkenee ja kuitenkin, kaikki on jotain muuta kuin eilen.

*voi huokaus*...
        Ei ne päästä mua vielä nuuhkiin mitään,,:\
        enkä uskalla mennäkään, ennen kuin olen kunnolla terve..siis tarkoitan tätä nuhaa,,, ;D
        Mutta kahavi kelepaa ja *kurkkaa pöydän alle* ..se troppikin...:¤ *viheltelee*
        ..se taitaa olla ainut lääke jota en ole vielä kokeillut, joten....

Hiphei ja huhhahhei iloista lokakuun ykkös pvää, Mys änd tangjuu! :)

• tomppa2006

...koska olen tuntenut pasaatituulen ja kesäsateen ihanuuden...

Haluan silti kommentoida runoasi muutamalla sanalla. Hieno, hyvä ja tyylikäs.

• *MURUKULTA*

Sinä onnellinen! Joten viivataampas Tomppa yli,
        *ottaa mustan, pienen ruutuvihon ja nuolaisee kynänpäätä* Noooin!
        *kynä tekee mustan suoran viivan nimen 'tomppa2006' päälle,
        sitten Murukulta katsoo jälkeä punniten ja viimein tuntuu hyväksyvän*
        Minä uskon sinua, tomppa! ;) Seuraava!

Niin ja kiitän vielä häkellyttävistä loppusanoistasi! :) *punastuu*

• Sentti runon sisältösi surullisuudesta,
      ja kun tämä päivä kaataa tämän olennon
      kosteaan koleiseen tuuleen.

Sinulla parempia hetkiä
      kuin tälle kuittaajalle
      tästä pv.

• *MURUKULTA*

Sentinkö sain! Sehän on enemmän kuin ei yhtään mitään,,
        Minun tuulentekomaziina on epäkunnossa joten
        iivanantuulet pääsee esteettä tänne puhaltamaan..:\

Mutta Murukulta on vähä näppärä,
        laitoin padan alle tulen ja
        palkeilla puuskutan lämpöä sinne sinulle!
        Siis vedän lämpöä palkeitten sisään
        ja kiipeän portaat ja juoksen pihalle
        nostan kädet yläs ja 'puff' sinne dolanille
        lähtee lämmin virtaus tulemaan ~~~~

Savua täällä kellarissa..köhköh..kyllä on,
        kun piippuun teki peippo (ei Piippo) pesän..
        Mutta käynhän minä tuossa ulkona,
        joten ei se haittaa!
        Pääasia että kolea tuuli lakkaa kiusimasta sinua.
        Ja lämpöinen tuuli tuntuu - nyt ! :)

*Murukulta vilkuttaa naama mustana* :D
        Lokakuun iltaa dolan ja teetä..huoh..mitäs tämä muuta! ..ätziuh..:] ~ Muru lohduttaa!

• Zacharias

Aniharvoin tulee täällä runopalstalla
      käytyä.....mutta nyt:mitä minun vanhat
      känsäkoulunopettajan silmät näkevätkään:
      upea surumielinen sinä/sinä/sinä/minä
      runo!...oikeasti.
      Jos käytetään asteikkoa 1-5 niin
      annan 4ja puoli pistettä.

Hyvää illanjatkoa toivotellen Saku

• *MURUKULTA*

Paljon huvitetaan ihmisiä ja keksitään tällaisia muuttumis'leikkejä',,
        Muutetaan sisustusta, taloa, puutarhaa, parveketta,
        kroppaa, tyyliä...keksitään lähes mitä vaan.
        Kaikki näkyy ja niitä esitelläään, mutta entäs kun ihminen muuttuu sisältä,
        yht'äkkiä, jospa vielä sen vaikean kaavan sävyttämänä..
        Tämä vain yx näkökuma mitä ajattelin kirjoittaessani.

Kiitos Zacharias käynnistäsi ja mukvaa kun pidit lukemastasi.
        Sekä mukvaa lokakuista, tuulentuivertamaa iltaa! :)

• turkoosi-kivi

huonosti nukutun yön jälkeen ajattelin että mikä piristäisi..ja antaisi voimaa..sitten muistin Murun-runot..luinkin ne kaikki..olo parani ja piristyi..mietin mikä herätteli tunnin välein..runosi kirkastivat ajatuksiani..ja herättelijä selvisi..sen täytyy olla yönkuningatar..joka ikkunallani on viimeisillään..ajattele kaksi suurta nuppua..ja minä haluan nähdä niiden avautuvan..ensiyö menee varmaankin valvoessa kuningattareni ensisynnytystä..mutta muuten tämä runo on ajankohtainen..
      kiitos että olet olemassa..ja tuot hyvää mieltä..sitä samaa sinulle..ajatuksen voimalla..paljon:)

• *MURUKULTA*

Nyt huomasin sinun käynee! Sorry!
        Niin kuin olen sanonut että vähemmän enää kuikin taakse, mutta nyt täytyy oikeesti petrata ja selailla sivuja taaksepäin.
        dolan on vähän opettanut, mutta en ole ottanut sitä todesta..hihi,,, nyt otan! :D

Voi että sinä tuot lämmintä minun sisälleni!
        Enemmä tässä nyt selittämättä, sinun sanasi käy yksiin jonkun toisen puheisiin, ja se koskettaa yhtä yhteistä asiaa minussa. Silloin sen täytyy ottaa minun opiksi, näin ajattelen..
        Ehkä kuulostaa salaperäisestä, mutta ei se niin...Kiire vain minulla nyt, olisi pitänyt jo mennä!!! ..:\

Mutta 'tavataan' vielä ! :) Oikein paljon kiitoksia käynnistäsi ja.. olet pelastaja sanoillasi! :)

• turkoosi-kivi
        *MURUKULTA* kirjoitti:

Nyt huomasin sinun käynee! Sorry!
        Niin kuin olen sanonut että vähemmän enää kuikin taakse, mutta nyt täytyy oikeesti petrata ja selailla sivuja taaksepäin.
        dolan on vähän opettanut, mutta en ole ottanut sitä todesta..hihi,,, nyt otan! :D

Voi että sinä tuot lämmintä minun sisälleni!
        Enemmä tässä nyt selittämättä, sinun sanasi käy yksiin jonkun toisen puheisiin, ja se koskettaa yhtä yhteistä asiaa minussa. Silloin sen täytyy ottaa minun opiksi, näin ajattelen..
        Ehkä kuulostaa salaperäisestä, mutta ei se niin...Kiire vain minulla nyt, olisi pitänyt jo mennä!!! ..:\

Mutta 'tavataan' vielä ! :) Oikein paljon kiitoksia käynnistäsi ja.. olet pelastaja sanoillasi! :)

ole vauvoja näkynyt..mutta luulen että piakkoin..terveiset hengen- ja tiedonmessuilta..nyt on niin hyvä olla..ja tietty uusia kiviä tässä ihastelen..hmm..

• *MURUKULTA*
        turkoosi-kivi kirjoitti:

ole vauvoja näkynyt..mutta luulen että piakkoin..terveiset hengen- ja tiedonmessuilta..nyt on niin hyvä olla..ja tietty uusia kiviä tässä ihastelen..hmm..

Onnenmyyrä kun olet päässyt sinne messuille!!
        Varmaan oli kaikkea ihanaa koko pvä täysi ja hyvää energia leijuu nyt ympärillä. :)
        Näen sinut kädet kuperalla, kivien siinä levätessä, kuin kotiin päässeenä pitkältä matkalta.
        Ostitkos yhtään ruskeasävyistä kiveä vai kuvittelenkos vain? :)
        Minä lähden tästä kohta kurssille maalaileen astioita pväksi taas, siellä hurahtaa mukavasti aika.

Oikein muukavaa lokakuun sunnuntaita sinulle, toivottelee hymyssäsuin Murukulta! :)

• turkoosi-kivi
        *MURUKULTA* kirjoitti:

Onnenmyyrä kun olet päässyt sinne messuille!!
        Varmaan oli kaikkea ihanaa koko pvä täysi ja hyvää energia leijuu nyt ympärillä. :)
        Näen sinut kädet kuperalla, kivien siinä levätessä, kuin kotiin päässeenä pitkältä matkalta.
        Ostitkos yhtään ruskeasävyistä kiveä vai kuvittelenkos vain? :)
        Minä lähden tästä kohta kurssille maalaileen astioita pväksi taas, siellä hurahtaa mukavasti aika.

Oikein muukavaa lokakuun sunnuntaita sinulle, toivottelee hymyssäsuin Murukulta! :)

huomenta:)
        positiivista energiaa tosiaan on nyt..yön nukuin hyvin/paljon erilaisia, tietoisuutta lisääviä unia katsellen..kaikki näyttää ja tuntuu nyt selkeämmältä ja kirkkaammalta..ihanaa..kyllä löytyy myös ruskeaa:)labradoriitista,aivan upea vihreän, ruskean, sinertävän värinen..seleniittix2(toinen ihanasti hiottu ovaalinmuotoinen "taskukivi")juuri tämä tuntui nyt hyvältä hankkia..ametisti lähtee aina mukaan..muutamia muita myös..menin aamulla kymmeneltä ja messupäivän päätin parapsykologiseen iltaan:)
        jotenkin ajattelinkin että olet ihminen, joka tuo hyvää meille hyvää mieltä kaikella kauniilla..kaikella sillä millä on parantava voima..kiitos Muru, olet enkeli:)
        kaikenlaista valoa, lämpöä ja rakkautta tulevalle viikolle:)

• *MURUKULTA*
        turkoosi-kivi kirjoitti:

huomenta:)
        positiivista energiaa tosiaan on nyt..yön nukuin hyvin/paljon erilaisia, tietoisuutta lisääviä unia katsellen..kaikki näyttää ja tuntuu nyt selkeämmältä ja kirkkaammalta..ihanaa..kyllä löytyy myös ruskeaa:)labradoriitista,aivan upea vihreän, ruskean, sinertävän värinen..seleniittix2(toinen ihanasti hiottu ovaalinmuotoinen "taskukivi")juuri tämä tuntui nyt hyvältä hankkia..ametisti lähtee aina mukaan..muutamia muita myös..menin aamulla kymmeneltä ja messupäivän päätin parapsykologiseen iltaan:)
        jotenkin ajattelinkin että olet ihminen, joka tuo hyvää meille hyvää mieltä kaikella kauniilla..kaikella sillä millä on parantava voima..kiitos Muru, olet enkeli:)
        kaikenlaista valoa, lämpöä ja rakkautta tulevalle viikolle:)

Voin hyvin aistia tunnelmat, kuinka ihanaa ja kevyttä sisällä virtaa.
        Se myönteisyys on kuin kultahile joka tarttuu kaikkin ihmisiin tällaisilla messuilla.
        Niissä on 'sitä jotakin', eli sitä 'hyvää'! :)
        Kokonaisvaltaista, sallivaa ja hyväksyvää ja ennenkaikkea hauskaa! :D

Itse tilasin yhdeltä pikkutytöltä viikolla 'taikakiven'!
        Hän menee pienelle reissulle perheensä kanssa ja annoin pienen tehtävän.. ;)
        Saas nähdä mitä sieltä tulee..sanoin että sen pitää olla maailman kaunein taikakivi!
        Niin että sellainen löytyy sitten minulta! :))

Mukvaa alkavaa viikkoa sinulle ja enkeleitä sinnekin lähetän! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2033
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1424
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe