Pariisiin pidenetylle viikonloppulomalle. Onko millainen keli n. yleensä ollut lokakuun lopussa ja kuinka paljon on turisteja liikkeellä?
4 viikon
3
460
Vastaukset
- Menossa
Meillä on enään 12 päivää ennen kuin lähdetään reissuun! Itse olen ainakin kuullut että näin syksyllä Pariisissa olisi oikein kiva keli ja mitä nyt olen noita säätiedotuksia seurannut niin ihan lupaavalta näyttää 16 - 5 asteen välillä on heittelehtinyt. Puolipilvistä. Odotan innolla! Mukavaa matkaa teillekkin!
- Ei malttaisi odottaa
Aahh... ihanaa kun ei ole kuumat ilmat enää ... pidän mielummin viileähköstä säästä....vettä ei tietenkään tarvia sataa mut jos sataa sit sataa.... heheee.....
Mites ne ruuhkat eri nähtävyyksiin eikö kenelläkään aikaisempaa kokemusta? Sen tiedän et kesällä saa jonotttaa urakalla. No selviäähän se sitten paikan päällä! Hyvää ja turvallista matkaa teille!
- navigien
Syyskuu oli ainakin nätti ja lämmin, mutta lokakuussa alkaa olla jo kovin epävakaista. Aamut ja illat ovat hyvin viileitä, ja päivälämpötila taitaa olla keskimäärin välillä 10-15 astetta celsiusta, johon auringonpaiste lisää tietysti aika paljonkin. Koleaan päin tuntuu kyllä menevän.
Kannattaa katsoa lähempänä matkaa sitten säätiedotuksia vähän tarkemmin. Erityisen tarkkaa ennustusta saa ainakin osoitteesta http://www.lachainemeteo.com/.
Ja turistejahan Pariisissa on aina ihan riittämiin, mutta loka-marraskuussa varmasti kesä- ja talvilomasesonkeja vähemmän. Ranskalainen koululomakausi taitaa ajoittua juuri matkanne kohdalle, mutta Pariisissa se tuskin vaikuttaa muuhun kuin ehkä liikenteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319