siis tarkoitan nyt noita tällä vuosituhannella tehtyjä..
rakastan zombie-leffoja
10
699
Vastaukset
Sulla on huono maku!:D
Ps. Aito zombie on hidas, "speedit" sopivat raivotautileffoihin mm. noihin 28 Päivää/Viikkoa Myöhemmin, joita valitettavan usein pidetään zombie-leffoina, mutta kuten sanottu on, zombiksi tullaan kuoleman, ei tartunnan kautta.:)- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
*aah, aah, aaaahhhh...* :)
Zombie on valekuollut, jonka haitin voodoopappi tai Louisianan kreolipoppamies herättää tekemään orjatyötä. Sillä ei ole enää omaa tahtoa, ja se liikkuu hitaasti. Se ei ole verenhimoinen vaan tylsämielinen, tosin sen herättänyt voodoopappi voi käskeä sitä tappamaan jonkun, jolloin se tottelee. Jos zombie puree jotakuta, kyseinen purettu henkilö ei muutu zombieksi, vaan luultavasti huutaa "AIII pr*kl*!!"
http://en.wikipedia.org/wiki/Zombie
Näiden uusien leffojen "zombiet" eivät mielestäni ole zombeja ollenkaan, vaan jonkinlaisia raivotautisia - MarkiisiDeFuckingÅmÅl
MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:
*aah, aah, aaaahhhh...* :)
Zombie on valekuollut, jonka haitin voodoopappi tai Louisianan kreolipoppamies herättää tekemään orjatyötä. Sillä ei ole enää omaa tahtoa, ja se liikkuu hitaasti. Se ei ole verenhimoinen vaan tylsämielinen, tosin sen herättänyt voodoopappi voi käskeä sitä tappamaan jonkun, jolloin se tottelee. Jos zombie puree jotakuta, kyseinen purettu henkilö ei muutu zombieksi, vaan luultavasti huutaa "AIII pr*kl*!!"
http://en.wikipedia.org/wiki/Zombie
Näiden uusien leffojen "zombiet" eivät mielestäni ole zombeja ollenkaan, vaan jonkinlaisia raivotautisiaettä tykkäät kauhuleffoista, Krista-Marianne :)
MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:
että tykkäät kauhuleffoista, Krista-Marianne :)
vihdoinkin erilaisia mielipiteitä,asiallista!
- Billy_Ray_Curys
Krista_Marianne kirjoitti:
vihdoinkin erilaisia mielipiteitä,asiallista!
Mielestäni kaikki zombie-elokuvat ovat hyviä. Romeron kaksi ekaa ovat parhaat, sitten tulee uusi [REC], joka kauhuelokuvana on kyllä yksi parhaista koskaan. Romeron elokuvissa puree enempi seikkailekkusyys ja mustahuumori kauhun rinnalla. Noi kolme on zombie-elokuvissa se superkasti. Re-animaattoreita en tässä tapauksessa laske zombierainoiksi. 28 päivää myöhemmin ja vastaavat ovat mielkestäni aikalailla tasavertaisia esim. Fulcin kökkö-kauhujen kanssa, eli diggaan muttei kirkkaimpaan kärkeen pääse. Braindead on jossakin siellä supertason ja hyvän tason välissä.
- Danzigi
Mulla vähän sama juttu, zombie leffat aika helvetin mainioita. :D
Oonkohan katsonu liikaa kun vissiin pari kertaa nähny unta jossa zombiet ajaa takaa ja jään lopulta johonkin taloon jumiin josta ne sitten lopulta saa kiinni. :D hehe..aika paras,ite näen aina unta että hypin katolta katolle ja slayaan niitä kranaatteja heittämällä tai miekalla.
- Danzigi
aika paras,ite näen aina unta että hypin katolta katolle ja slayaan niitä kranaatteja heittämällä tai miekalla.
Joo, tätäkin on unissa koetettu. Yleensä ne aseet on vain niiin epätoivosia ettei toista. Muistelenpa että eräässä unessa mulla oli haulikko jossa oli liian vähän kuteja. Lopulta ne ammukset loppuivat ja ne pirut piirittävät minut ja sai kiinni... ->Heräsin. :D
Danzigi kirjoitti:
Joo, tätäkin on unissa koetettu. Yleensä ne aseet on vain niiin epätoivosia ettei toista. Muistelenpa että eräässä unessa mulla oli haulikko jossa oli liian vähän kuteja. Lopulta ne ammukset loppuivat ja ne pirut piirittävät minut ja sai kiinni... ->Heräsin. :D
kertaakaan "tipahtanu" unesta sillee että oikeasti säikähdät hereille?:D
- Danzigi
kertaakaan "tipahtanu" unesta sillee että oikeasti säikähdät hereille?:D
"Tipahtanu" Tarkotatko heränny johonkin tilanteeseen? Hmm.. kyllä mä oon joitain kertoja silleenkin heränny että ihan säpsähtäny hereille.. Ihmettelen kun nyt en oo pitkään aikaan kunnon zombie-takaa-ajo-unia nähny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422234- 251813
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271445- 1091274
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151259- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846