Hedelmällisyys

sairastanut

Tietääkö kukaan sellaista ihmistä joka olisi saanut kantasolusiirron/intensiivihoidon jälkeen enää lapsia?

7

1880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puntila

minä luuydinsiirron jälkeen. Ainakin allogeenisessa kantasolusiirrossa menee hedelmällisyys. Nuoremmilta miehiltä otettiin spermaa säilöön tulevaisuuden varalle, naisten kohdalla en tiedä käytäntöä...

• miehen,

joka on saanut lapsen kantasolusiirron jälkeen, mutta sellaisella spermalla, joka oli pakastettu häneltä klinikalle ennen hoitoa. Kai se niin vahva hoito on, että siitä tulee pakostakin steriiliksi.

• saknasfpskf

tietääkö kukaan ylipäänsä naista joka syövän sairastamisen ja sytostaattihoitojen jälkeen olisi tullut luonnollisin keinoin raskaaksi?

• JHW.
        saknasfpskf kirjoitti:

tietääkö kukaan ylipäänsä naista joka syövän sairastamisen ja sytostaattihoitojen jälkeen olisi tullut luonnollisin keinoin raskaaksi?

naisen, joka on saanut hoitojen jälkeen kaksi reipasta ja tervettä lasta. Hyvän tuttuni vaimo.
        Kertoi minulle itse kun sai kuulla sairastumisestani.

• aloittaja

Jotain uskomatonta on tapahtunut, todellinen IHME!
      Olen siis käynyt kahdesti läpi syöpähoidot, toisella kerralla intensiivihoidon/kantasolusiirron, lääkäri ilmoitti etten ikinä tule saamaan lapsia, nämä hoidot aiheuttavat 100% varmuudella täyden hedelmättömyyden. En ollut uskoa silmiäni, kun raskaustesti näyttikin positiivista! Ei ollut terveydenhuollon väkikään uskoa tapahtunutta!
      Huolettaa tietenkin millaiset mahdollisuudet tällaisella raskaudella on, mutta päivä kerrallaan..Eihän tässä voi kuin iloita Luojan suomasta ihmeestä! :) Mikään ei näytä olevan mahdotonta!

• Ira¤

toivon puolestasi jotta kaikki menee hyvin raskausaikana ja synnytyksessä.Olet varmasti erityistarkksilussa,Onnea vielä keran,puolestasi tuonne yläkertaan voin laitta kiitokset menemään,ja siunausta sinulle,ja tulevallelapselle.

• HopeMiracle

Minä olen sairastanut hodgkinin lymfooman kahdesti ja saanu kantasolusiirteen ja laskettu aika on 3 päivän päästä :) Tosiaan kuvittelin ja minulle uskolteltiin raskauden olevan lähes mahdotonta! Raskaus on saanut alkunsa normaalisti. Toivoa siis on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe