KMFDM

rebldomakr

Oisko tääl ketää ku ois kiinnostunu KMFDM tai NIN bändeist tai ees niitten tyylisist? Ite oon vannoutunu KMFDM fani. Omas kaveripiiris ei oo ketää ku tykkäis samanlaisest musast ku mä, on pikkasen outsider fiilis... ja sit viel ku oon ite tyttö nii samanhenkist porukkaa saa kyl iha tosissaa ettii eikä siltikää löydä. Mikä kaikkii vaivaa, miks te ette ymmärrä hyvän musan päälle?

8

1465

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anninna

NIN ei ihan ole mun makuun mutta indusmetallia kyllä muuten kuuntelen. Niinhän se on, ettei suurin osa ihmisistä tajua yhtään mitään hyvästä musiikista!

• dylan klebold

Oon kohta seittemäntoista ja aloin kuuntelemaan joku puolitoistavuotta sitte. Anarchy, son of gun, power, waste, wrath, stray bullet, megalomaniac, naive, beast, save me ihan hyviä lauluja.

• ReBl

dylan klebold..? kyl toi eric harris olis ollu parempi mut joo... anarchy on ihan mahtava biisi! ootsä kiinnostunu columbinest ja tollasest?

• uglypumpkin1

oletkos nyt sitten joku Dylan Klebold? Osta vielä musta paita jossa lukee "WRATH". No LOL.

• Enpä ole niitä poikia/miehiäkään tavannut jotka kuuntelisivat tämän tyylistä musiikkia, johtuen varmaan siitä että olen amiksessa ja amiksethan eivät ymmärrä musiikista mitään.

• cjy

kylläkin, mutta jostakin syystä erityisesti KMFDM:n musiikki tuppaa tuomaan outoa ahdistusta. En tiedä, se musa on tosi hyvää mutta siinä on vaan joku synkkä juttu, todennäköisesti linkittyy jotenkin ajatusmaailmani pimentoihin, kuka ties.

Professional Killer, Megalomaniac ja Dis-o-bedience ollut omia suosikkeja :]

• kooämäfdeeäm

hmh, oon kyllä saanu ite 2 kaveriin tartutettua KMFDM taudin :D. parhaat levyt on ehdottomasti XTORT ja Symbols /,,/

• Anonyymi

WHOAA mä oon kuuntelut KMFDM jopa yli 6 vuotta !! On kivaa tietää että on suomalaisii KMFDM faneja myös :3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe