Cebu / Bohol

innipinni

Moikka ,

varasin justiinsa ensiviikolle lennot hkg-cebu..ja siitä jatkamme ilmeisesti boholiin lautalla.

bohlin valitsin kun vaikutti mukavalta. Kyysinkin vähän tuosta majoituspuolesta ja sen hintatasosta.!!!!? Ajateltiin katsoa majoitus vasta paikanpäältä vai oisko suositeltavaa varata etukäteen!? :)

muutkin vinkit tervetulleita :)

kiitos

12

3364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • majoitus
      • innipinni

• mun makuunkin
        innipinni kirjoitti:

itse katselin tätä :)

tykään mielummin tän tyylisest kuin kunnon hotellista.. olenko omituinen :D

http://www.hostelbookers.com/hostels/philippines/bohol/16718/

onko kokemuksia :)??

kivalle! myös tykkään edullisesta bungalow meiningistä huomattavasti enemmän kuin hotelleista tai resorteista.
        itse menossa vasta keväällä... jos käyt tuolla, kerro millainen oli!

• innipinni
        mun makuunkin kirjoitti:

kivalle! myös tykkään edullisesta bungalow meiningistä huomattavasti enemmän kuin hotelleista tai resorteista.
        itse menossa vasta keväällä... jos käyt tuolla, kerro millainen oli!

honkkarissa jomatkalla kotiin ja kulutan ylim aikaa

ahuippureissu\

voin kertoo majoituksista ja muusta myohemmin :)

• Kerro kerro
        innipinni kirjoitti:

honkkarissa jomatkalla kotiin ja kulutan ylim aikaa

ahuippureissu\

voin kertoo majoituksista ja muusta myohemmin :)

Tervehdys
        Samoihin maisemiin olen reissua suunnittelemassa ja kovasti amatöörireissaajaa kiinnostaisi majoitus- ja muutkin käytännön kokemuksesi.

• innipinni
        Kerro kerro kirjoitti:

Tervehdys
        Samoihin maisemiin olen reissua suunnittelemassa ja kovasti amatöörireissaajaa kiinnostaisi majoitus- ja muutkin käytännön kokemuksesi.

heip

jos annat e mail osoitteesi voin laittaa koko liudan juttuja :)

huippu reissu oli ja mielellään voin kertoa hyväksi kokemistani asioista :) jos haluat..

• Kerro kerro
        innipinni kirjoitti:

heip

huippu reissu oli ja mielellään voin kertoa hyväksi kokemistani asioista :) jos haluat..

Kyllä kiitos, mieluusti ottaisin oppia kokemuksistasi, niin hyvistä kuin huonoistakin.
        Kaltaiselleni amatöörille ovat näin pitkälle reissulle kaikki neuvot tarpeen.

Täältä palstaltahan voisit kokemuksiasi jakaa kerralla useammallekin kiinnostuneelle, mutta toki voit äspeetäkin pukata tulemaan.
        moroso1(ätshii)suomi24

• Lundi-
        innipinni kirjoitti:

heip

Moikka!

Olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan Boholin/Filippiinien kokemuksistasi. Olemme tyttöystäväni kanssa lähdössä 17.12 Filippiineille ja siellä menemme juuri Boholille. Eli kaikki vinkit otettaisiin kiitollisina vastaan!

janne.bjorklund(at)gmail.com

Kiitokset!

• Uulapinni
        innipinni kirjoitti:

heip

Hei Innipinni, myös meitä kiinnostaisi kuulla, millaista oli Filippiineillä. Erityisesti Cebu ja Palawan. Jos ystävällisesti laitat tietoa osoitteeseen paska.karpaasi@hotmail.com. Ja toi ihan oikeasti on meidän eemaili osoite :) kiitos etukäteen, jos näin teet!

• että lähettäisit tietoja bo...
        innipinni kirjoitti:

heip

ja cebunkin halvoista majoituksista ja muustakin hyödyllisestä os jooni@luukku.com

kiitos

• Kertonu ei
        Kerro kerro kirjoitti:

Kyllä kiitos, mieluusti ottaisin oppia kokemuksistasi, niin hyvistä kuin huonoistakin.
        Kaltaiselleni amatöörille ovat näin pitkälle reissulle kaikki neuvot tarpeen.

Täältä palstaltahan voisit kokemuksiasi jakaa kerralla useammallekin kiinnostuneelle, mutta toki voit äspeetäkin pukata tulemaan.
        moroso1(ätshii)suomi24

Ei oo vieläkään kusti polkenu, ja nythän mulla onkin jo tietoa itsellänikin.

• el nido
        että lähettäisit tietoja bo... kirjoitti:

ja cebunkin halvoista majoituksista ja muustakin hyödyllisestä os jooni@luukku.com

kiitos

tätä paikkaa, jos haluat yöpyä edullisesti cebussa.

www.sugbutel.com/

250 php / yö
        sijainti lähellä boholiin meneviä lautta yhteyksiä sekä isoa sm city kauppakeskusta.
        majoitus dormitory tyyppinen, mutta paikka on todella siisti ja uusi. hyvät suihkutilat sekä loistava henkilökunta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe