oisko naisilla hyviä vinkkejä?
mikä paras miesten tuoksu?
9
5668
Vastaukset
- skolepoi
nuorelle miehelle on lagerfeld classic, saa monen teinipimpsan sykkimään....
- voi olla vain henkilokohtai...
... riippuu ihan jo ihon pH:sta mikä sopii kellekin.
Tuoksu mikä tuoksuu jollakin miehellä ihastuttavalle ja charmantille...haisee taas toisen miehen iholla kuin "kissan pissi".
Mars Stockalle tuoksuosastolle testaamaan sitä omalle iholle tai miehensä iholle parasta! - joopasunjoo
Giorgio Armanin
Acqua di Gio- a tilus
eli lägerfelt klassikki.
- .......................
monien naisten suosikki on yves saint laurent L´Homme tuoksu, kuulemma kaikki naiset menee veteläksi tästä miehekkäästä tuoksusta.
- Piparminttupipsa-59
Armanin (Black) Code saa minun pääni kääntymään.
Sopii monenikäisille miehille. - laadukasta pitää olla
Laatua sen pitää olla, ehdottomasti paras tuoksu pitkästä aikaa on Serge Lutens'in Serge Noir. Tuoksuu poltetulta suitsukkelta, tuhkalta, laakerinlehdeltä ja mausteilta. Uskomaton kokemus!
- mello7
Ihan oikeasti. Olen haistellut varmasti satoja tuoksuja (miesten ja naisten) eikä mikään miesten tuoksu ole ollut lähellekään niin hyvä kuin Kenzo Power. Se on lähes androgyyni, mieto, raikas ja salaperäinen/kiinnostava. Sopii nuorelle miehelle tai leikkisän asenteen omaavalle miehelle.
En suosittelisi mitään muuta. Olen 20-vuotias tyylitajuinen nainen ja kun uteliaisuuttani haistoin Poweria Stockmannilla, silmät pyörähti päässä ja punastuin. Jos vieressäni istuisi vaikka junassa mies, joka tuoksuisi siltä, olisin ihan kiinni. - riksuliini78
Itse tykkään henkilökohtaisesti näistä kahdesta tuoksusta eniten....
1. Jean-Paul Gaultier'n sininen "miehenvartalopullo" jossa rinnassa koristeellinen S-kirjain....tuoksun nimestä ei varmuutta,mutta sopii niin nuorelle kuin vähän vanhemmallekin miehelle. :)
2. Chanelin "Allure Sport".... Löytyy ainakin Wiklundilta ja Stockmannilta. Siinä vasta tuoksu joka saa pään kääntymään ja naisen vaipumaan päiväunelmiin. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106