Niin, olen tosiaan suunnitellut virtuaalisivuston tekoa, mutta on pieniä ongelmia:
1. En tiedä minne. Freewebs olisi ihana, mutta se ei toimi koneellamme. Suntuubin sivut(Anteeksi, jos loukkaan sinua) ovat minusta tylsiä, kaikki liian samanlaisia.
2. En osaa tehdä kunnolla. Jos joku vaivautuisi ehdottamaan jotain sivustoa, niinn haluaisitko auttaakkin?
3. Epäilen, onko innokkaita hoitajia. Kaikki tekevät oman tallin, eivätkä hoida toisten talleilla(Tiedän itsekin syyllistyväni tähän..)
Yksi kysymys vielä: Onko Geocities ilmainen?
Olen ajatellut virtuaali-sivuston tekoa, apua, ja nopeasti!
3
164
Vastaukset
- _Fel
Minulla on talli suntuubissa ja olen siihen oikein tyytyväinen ( http://farnia.suntuubi.com ), suntuubissakin voi tehdä hyvinkin oman näköisiä sivuja, jos vähän muuttaa otsikkoa yms.
Mikä nettiselain sinulla on?
minä olen huomannut, että ainakaan minulla freewebs ei toimi, jos käytän opera-selainta. Explorerilla ja Mozilla Firefoxilla se toimii.
Geocities on ainakin ennen ollut ilmainen, uskoisin, ett'ä on vieläkin.- figurix
Suntuubiin en varmaan osaa tehdä hyviä sivuja..
Huomasin, että kirjoittaessani osoitteen www.freewebs.com, koneemmme ei näytä sitä, mutta kun kirjoitan www.webs.com, se toimii. Oikeastaan pystyn vain muokkaamaan omaa sivuani.. Siis tein freewebsiin.. Näen sen ulkoasun vain harvoin, mutta kuitenkin
- pinjapinja
mä voisin tehä sun kans sitä tallii, jos haluut =) lähetä vaikka viestii mun sähköpostiin pinja@postia.com (;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076