Kävin tänään ensimmäistä kertaa säärten sokeroinnissa, maksoi 35e ja toimenpide kesti niinkin kauan kuin 40min. Iho ei kuitenkaan ole sileä samalla tavalla kuin höylällä ajettaessa tai silloin, kun olen vahannut karvoja itse. Eli ihan lyhyitä karvoja jäi. Ei pitäisi johtua siitä, että karvat olisivat olleet liian lyhyet, sillä en ollut sheivannut jalkoja viiteen viikkoon... Ilmeisesti siis karvat katkeilivat ja siksi tuntuu sänkeä? Onko tämä normaalia vai mokasiko tekijä jotenkin?
Sokeroinnista (sänkeä jäi)
5
4412
Vastaukset
- ..............................
Parhaimman vastauksen saat kun otat yhteyttä sokeroinnin tehneeseen hoitolaan, reklamaation saa asiakas kuluttajasuojalain mukaan aina tehdä jos aihetta.
Karvan sängelle jäämiseen on monta syytä tai tekijää.
Täällä ei voi kukaan sinulle ilmoittaa näkemättä itse varsinaista sokerointia tapahtumana että tekijä "mokasi" tai karvat liian lyhyet, koska näistä surffailevista vastaajista ei kukaan ole ollut paikalla sokerointia tehtäessä.- -A-
Eli siis on aivan mahdollista, ettei sokeroinnilla saada karvoja pois? Miksei tästä ole kerrottu missään? Esitteessäkin sanottiin, että ihosta tulee silkkinen. Ymmärsin, että tällä tarkoitetaan silkin sileää ja pehmeää. En näe mitään järkeä maksaa siitä, että lopputulos on huonompi kuin itse tehdessä. Ja miksi kukaan haluaisi maksaa tuon summan, jos on olemassa suuri riski, että sänkeä jää? Niin kuin sanoit, on ilmeisesti MONTA syytä sängen jäämiselle. Eli siis on iso todennäköisyys, että sitä jää, vai?
Karvat olivat noin sentin pituiset, joten jos alle 2mm karvatkin pitäisi saada poistettua, ei kai tuo ole normaalia? Ja pisimmät karvat, mitkä sokeroinnin jäljiltä jäi, olivat reilusti yli 2mm.
Haluaisinkin nyt kysyä, oletteko saaneet kaikki karvat poistettua sokeroinnissa? Vai onko tosiaan usealle käynyt samoin kuin minulle? - sokeroitu
-A- kirjoitti:
Eli siis on aivan mahdollista, ettei sokeroinnilla saada karvoja pois? Miksei tästä ole kerrottu missään? Esitteessäkin sanottiin, että ihosta tulee silkkinen. Ymmärsin, että tällä tarkoitetaan silkin sileää ja pehmeää. En näe mitään järkeä maksaa siitä, että lopputulos on huonompi kuin itse tehdessä. Ja miksi kukaan haluaisi maksaa tuon summan, jos on olemassa suuri riski, että sänkeä jää? Niin kuin sanoit, on ilmeisesti MONTA syytä sängen jäämiselle. Eli siis on iso todennäköisyys, että sitä jää, vai?
Karvat olivat noin sentin pituiset, joten jos alle 2mm karvatkin pitäisi saada poistettua, ei kai tuo ole normaalia? Ja pisimmät karvat, mitkä sokeroinnin jäljiltä jäi, olivat reilusti yli 2mm.
Haluaisinkin nyt kysyä, oletteko saaneet kaikki karvat poistettua sokeroinnissa? Vai onko tosiaan usealle käynyt samoin kuin minulle?Minulle ei ole vielä kertaakaan jäänyt yhtään sänkeä - sokerointi on tehty nyt 4 kertaa.
Joitakin yksittäisiä karvoja on, jotka eivät ole lähteneet sokerilla, mutta ne kometologini on lopuksi nypännyt pois pinseteillä.
Ja aina on pyytänyt myös minua itseäni hyväksymään jäljen.
- tietoa
Sokeripoiston jälkeen voi tarvittaessa käyttää viimeistelyyn Sundepil-ihokarvojen poistajaa, se poistaa kevyellä hionnalla karvat ja myös pehmentää ihoa. Tätä uutuutta saa jo esim. joiltakin kosmetologeilta ym. alan liikkeistä. Tai suoraan maahantuojan nettisivuilta: www.korulandia.fi
- Pettynyttt
Jäi sänki ja olen sitä ihmetellyt,luulin myös että ihosta tulee sileä. Ei tullut.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269