Jos kiihkottomasti ja tosiasioita vertaillen asiaa tarkastellaan, on nainen miestä parempi.
http://areena.yle.fi/toista?id=1550845
Ja näinhän se on.
NAISEN LOGIIKKAA
20
904
Vastaukset
- vertailee
siis omassa egoismissaan ja narsismissaan omaa sukupuoltaan.
HYVÄ ITSEPARODIA.
Ilman miehiä emme olisi yhtään missään.
Yhdessähän maailmaa luodaan.
Kyseinen nainen siis esittelee omaa todella pahasti vääristynyttä käsitystään ja kuvittelee että luonto jotenkin korjaa virhettään.
Ongelmahan on nimenomaan se että nykyaika SUOSII tyttöjä ja naisia.
Kehitysloikka ajattelu lähinnä nyt naurattaa.
Puhumattakaan faktuaalisista virheistä eli että Y-geenin omaava poikasikiö on ensin tyttö! Jos sillä joku sukupuoli on niin se on pojan sukupuoli mutta parempi olisi kutsua tuota kyseistä sikiötä sukupuolettomaksi ennen hormonikylpyjen alkua.- vaan..
Mutta se on ihan tieteellisesti tunnettu tosiasia, että sikiö on ohjelmoitu kasvamaan tytöksi. Siksi sinullakin on nännit.
- on muuten
Y-kromosomi. Siksihän poikalapsilla on paljon enemmän sairauksia tyttölapsiin verrattuna, kuten kehitysvammaisuutta, koska heillä on vain yksi X-kromosomi.
- höpöttää
vaan.. kirjoitti:
Mutta se on ihan tieteellisesti tunnettu tosiasia, että sikiö on ohjelmoitu kasvamaan tytöksi. Siksi sinullakin on nännit.
mitä haluat mutta se ei tee siitä mitenkään tieteellistä. Kyseessä on täysin mielipiteeseen pohjautuva juttu.
Minulla on myös kieli joten se on todiste siitä että minut oli alunperin ohjelmoitu kasvamaan tytöksi.
Nännit löytyvät molemmilta sukupuolilta.
Ei se ole naisten ominaisuus vaan sukupuolten YHTEINEN ominaisuus.
Sori vaan mutta jos kannan Y-kromosomia ja sain testosteroni pommin niin kyllähän minusta ehta mies tuli sukupuolettoman sikiön tilan jälkeen. - tässä aivan
on muuten kirjoitti:
Y-kromosomi. Siksihän poikalapsilla on paljon enemmän sairauksia tyttölapsiin verrattuna, kuten kehitysvammaisuutta, koska heillä on vain yksi X-kromosomi.
oikeassa.
Y-kromosomi kantaa mukanaan kaikenlaisia vaikeuksia kuten yrittää selittää XX-logiikka foorumilla että aluksi sikiö voidaan nähdä tietyllä tavalla sukupuolettoma olentona eikä tyttönä kuten jotkut idiootit väittävät.
Todennäköisesti tämäkin teoria on vedetty näiltä psykoanalyytikko-seksologeilta. - siitä tuli
höpöttää kirjoitti:
mitä haluat mutta se ei tee siitä mitenkään tieteellistä. Kyseessä on täysin mielipiteeseen pohjautuva juttu.
Minulla on myös kieli joten se on todiste siitä että minut oli alunperin ohjelmoitu kasvamaan tytöksi.
Nännit löytyvät molemmilta sukupuolilta.
Ei se ole naisten ominaisuus vaan sukupuolten YHTEINEN ominaisuus.
Sori vaan mutta jos kannan Y-kromosomia ja sain testosteroni pommin niin kyllähän minusta ehta mies tuli sukupuolettoman sikiön tilan jälkeen.Prismastakin ohjelma.
Mutta hei, ei susta silti homoa tee :D - se että
siitä tuli kirjoitti:
Prismastakin ohjelma.
Mutta hei, ei susta silti homoa tee :Dasiasta on mainittu Prismassa ei tee siitä yhtään sen tieteellisempää.
- yhtään mikään
se että kirjoitti:
asiasta on mainittu Prismassa ei tee siitä yhtään sen tieteellisempää.
teekään, kun olet niin päättänyt. On siitä ollut myös juttua mm. tieteen kuvalehdessä, mutta mitäpä siitä.
- kannattaa nyt
yhtään mikään kirjoitti:
teekään, kun olet niin päättänyt. On siitä ollut myös juttua mm. tieteen kuvalehdessä, mutta mitäpä siitä.
kuunnella.
Olen kyseiseen asiaan tutustunut ja ne eivät millään muotoa selitä miksi sikiön oletetaan olevan tyttö.
Ymmärrätkö?
Jos voit näyttää lähteen joka TODISTAA että kyseinen Y-kromosomia oleva sikiö voidaan todeta olevan tyttö ennen kuin muuttuu pojaksi niin mielelläni muutan kantaani. Mitään kunnon perusteluja tähän en ole nimittäin löytänyt. Se on aivan sama vaikka lainaisi Einsteinia tai mitä tahansa tiedemiestä jos hänellä ei ole loogisia perusteita väitteelle. Ja ei valitettavasti alhaiset testosteroni tasot eivät tee sikiöstä yhtään sen enempää tyttöä koska se kantaa kuitenkin Y-kromosomia.
Tarvitaan siis todella MERKITTÄVÄ TODISTE jolla kumotaan Y-kromosomin merkitys sukupuolen määrittäjänä ennen kuin sikiötä voidaan nimittään "tytöksi" millään muotoa.
Ei minulla ole mitään ongelmia sen suhteen että sikiöt ovat alunperin tyttöjä MUTTA en myöskään niele sitä että virheellisesti ne esitetään tyttöinä kun todisteita siihen ei varsinaisesti ole.
Jos sinulla sellaisia todisteita on (kuten sanottu joku artikkeliviite ei riitä jos siinä ei kerrota mistä moinen päättely johtuu) niin ole hyvä ja esitä ne.
Sinun tulisi myös tietää että tästä asiasta on kiistelty tiedemaailmassa ja näyttää siltä että sosiaaliset normit vaikuttaa siihen mitä kulloinkin tulkitaan mihinkin suuntaan.
Kaikkein selkeintä on todeta kromosomien merkityksestä tai sitten nimittään sikiötä aluksi sukupuolettomaksi.
Jos haluat populistisen tiedejulkaisujen ja ohjelmien vaikuttavan harkintakykyysi (puhumattakaan feministipropagandasta) käsitellä tietoa neutraalisti ja objektiivisesti niin se on sinun vapautesi.
Mutta älä väitä sitä tieteelliseksi tosiasiaksi että asia näin on ennen kuin se TODISTETAAN sellaiseksi. Teoretisoidahan voi kuka vain, todistaminen sen tekee hankalaksi.
Kumpikaan sukupuoli ei ole parempi kuin toinen, vain erilaisilla ominaisuuksilla varustettu.
Parhaassa tapauksessa parin ominaisuudet ja kyvyt täydentävät toisiaan.- mieltä
kanssasi.
- sfhfsa
Ei vittu tol nauhal puhuva ämmä on sekaisin :DD
Se että maailmassa alkaa syntymään tasa-arvoa, eli että naiset pääsee jopa töihin eikä tarvii vaan himassa istuu ja siivota/laittaa ruokaa, niin ton naisen mielestä tarkoittaa sitä että naiset ovat valtaamassa maailmaa jonku evoluution takia :DD Ei vittu näit telaketjufeministei.
Ja siis mites toi ruumiin vertailu. Se että miehellä on leveät hartiat koska niissä on lihasta tekee miehistä jotenki huonompia ja se että naisella on rinnoissa ja lantioissa kasa puhdasta rasvaa niin tekee naisesta taas paremman. Siis ei vittu tätä naisten logiikkaa.:D
Ja nyt lastenteko on enemmänki miesten halu kuin naisten, koska miehet haluaa loppuunasti panna, eihän sillä oo mitää tekemistä lasten haluamisen kanssa jos haluaa vain seksiä. :D
Oha se tietenki hyvä että omassa pienessä ahtaassa mielessäs keksit jonku "loogisen :DD" ratkaisun sille miksi naisia, noh en tiiä voiko sanoa että alistetaan, mutta kuitenki niin että tasa-arvoa ei toteudu. Oikeesti toi ämmä on pahasti sekasin.- vähän kolahtaa
sinulle. Miltäs nyt tuntuu, kun olette jäämässä alakynteen?
- tota naista
vähän kolahtaa kirjoitti:
sinulle. Miltäs nyt tuntuu, kun olette jäämässä alakynteen?
pitää kuunnella niin ei mulla ainakaa ole mitään hätää sen suhteen että miehet olisi jotenki jäämässä alakynteen. Enemmänki tunnen sääliä ihmisiä kohtaan, jotka oikeasti uskoi sitä mitä tossa sanottiin ja pitää sitä toteta. Tossa koko jutussa oli ihan pari oikeata faktaa. Toinen oli se että naiset ajaa turvallisemmin kuin miehet, mutta muuten oli aika ympäripyöreätä paskaa koko juttu. :D
Tossahan vaan sanottiin miesten ja naisten eroja ja sitten ilman mitään muuta perustelua kuin "oma mielipide" tehtiin naisesta parempia. Mutta tää on kai sit sitä naisen logiikkaa. :P
Sinälläänhän mulle ei ole mitään väliä vaikka naiset olisi parempia kaikessa kuin miehet. Elämähän vaan helpottuis jos nainen sais paremman palkan töistä jollon ite vois ottaa rennosti ja nainen remontois taloa ja huoltas autot jne. Harmi että todellisuus ja haaveet harvemmin kohtaavat. ;) - mut sitten
tota naista kirjoitti:
pitää kuunnella niin ei mulla ainakaa ole mitään hätää sen suhteen että miehet olisi jotenki jäämässä alakynteen. Enemmänki tunnen sääliä ihmisiä kohtaan, jotka oikeasti uskoi sitä mitä tossa sanottiin ja pitää sitä toteta. Tossa koko jutussa oli ihan pari oikeata faktaa. Toinen oli se että naiset ajaa turvallisemmin kuin miehet, mutta muuten oli aika ympäripyöreätä paskaa koko juttu. :D
Tossahan vaan sanottiin miesten ja naisten eroja ja sitten ilman mitään muuta perustelua kuin "oma mielipide" tehtiin naisesta parempia. Mutta tää on kai sit sitä naisen logiikkaa. :P
Sinälläänhän mulle ei ole mitään väliä vaikka naiset olisi parempia kaikessa kuin miehet. Elämähän vaan helpottuis jos nainen sais paremman palkan töistä jollon ite vois ottaa rennosti ja nainen remontois taloa ja huoltas autot jne. Harmi että todellisuus ja haaveet harvemmin kohtaavat. ;)sinusta tulis kotiorja.
- pitäisi ajatella..
olet varmaan aika nuori.
"miehet haluaa loppuunasti panna, eihän sillä oo mitää tekemistä lasten haluamisen kanssa jos haluaa vain seksiä. :D"
Nimenomaan seksi on "kehitelty" lasten saannin vuoksi, ja halu "panna loppuun asti" on alkukantainen tarve siittää jälkeläisiä. Ei taida olla tiedeihmisten palsta tämä näistä muutamista kommenteista päätellen.. - menee sinullakin
pitäisi ajatella.. kirjoitti:
olet varmaan aika nuori.
"miehet haluaa loppuunasti panna, eihän sillä oo mitää tekemistä lasten haluamisen kanssa jos haluaa vain seksiä. :D"
Nimenomaan seksi on "kehitelty" lasten saannin vuoksi, ja halu "panna loppuun asti" on alkukantainen tarve siittää jälkeläisiä. Ei taida olla tiedeihmisten palsta tämä näistä muutamista kommenteista päätellen..metsään tuo teksti.
Enemmän tästä ketjusta löytyy tiedettä kuin sinun viestistäsi. :D - Mä vaan
ko. ohjelma oli puhdas trolli. Ei kannata vetää hernettä nenään tuosta.
- tietenkin
Mä vaan kirjoitti:
ko. ohjelma oli puhdas trolli. Ei kannata vetää hernettä nenään tuosta.
toi ohjelma oli täys provo, ei tollasta oikeasti kukaan voi tosissaan selittää, edes paatunein feministi ei voi oikeesti väittää tollasta. Eniten vaan täs huolestuttaa se että jotkut naiset ottaa tosissaan ton sanomiset ja alkaa ajattelemaan tolla tavalla. :)
- logiikan
pitäisi ajatella.. kirjoitti:
olet varmaan aika nuori.
Nimenomaan seksi on "kehitelty" lasten saannin vuoksi, ja halu "panna loppuun asti" on alkukantainen tarve siittää jälkeläisiä. Ei taida olla tiedeihmisten palsta tämä näistä muutamista kommenteista päätellen..mukaan sä et harrasta seksiä kuin vain ja ainoastaan lasten saanti mielessä? Voi sun miehelläs olla aika kylmät paikat jos vain kerran vuodessa saa seksiä ja sit ootellaan taas et uus lapsi syntyy et pääsee uusiks. Ja siis ei kukaan mies halua panna sen takia että sais siittää jälkeläisiä vaan sen takia että siitä saa tyydytystä.
Ja jos se sua yhtään kiinnostaa niin joo mä oon vähän yli 20 ja vaikka oon näin "nuori" niin voin sanoa aika vahvasti, että useat miehet ovat kanssani samaa mieltä siitä että vaikka he ovat yli 60v niin varmasti seksi kiinnostaa vaikka lapsia ei haluaisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171