mä kirjauduin Oma plustv-linkin kautta ja siellä kyllä näytetään ne vaihtoehdot johon voi paketin vaihtaa, siis voi vaihtaa pakettia. Mulla on nyt Omat tiedot-kohdan mukaan ns. Kiinteä Pikkupaketti (eli ex-ParempiTV), oon kyllä laittanut vaihtotilauksen Plustv Pikkupaketista eteenpäin eli siitä johon saa itse räätälöidä 6 kanavaa 11:sta mutta se kai ei ole vielä ehtinyt kirjautua järjestelmään. Mut kun en saa tilattua noita lisäkortteja ollenkaan? Kuuluuko noi lisäkortit vain niille joilla on "aito" plustv-paketti eikä näihin Canal Digitalilta siirtyneisiin paketteihin?
Neuvokaa pliis, pitääkö soittaa Plustv:n aspaan?
Miten sen lisäkortin
3
820
Vastaukset
- kerjfdkiejahajajahhajahhaja...
niin laita asiakaspalveluun sähköpostia, kestää vaan kauan ennen kuin mitään tapahtuu. Ei se soittaminenkaan kallista ole eikä jonotkaan ole liian pitkiä olleet.
- PlusTV-markkinointi
Hei!
Toistaiseksi uusien pakettiemme (PikkuPaketti, OmaPaketti ja KokoPaketti) lisäkortit on tilattava suoraan asiakaspalvelusta. Noin parin viikon sisällä tilausmahdollisuus tulee myös nettisivuillemme OmaPlusTV-sivuille.
Pahoittelemme tätä, mutta asia on korjaantumassa.
t. PlusTV-markkinointi- voi tilata kun
hieno juttu että se lisäkortin tilaus on tulossa plustv sivuille. jään odottamaan ja tilaan kunhan tuo on verkkosivuille tullut. kiitos avusta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259