Juomagalluppi.

Mitä juot?

Mä jhuon Sandelsia, Suomiviinaa ja Pepsiä.

30

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teetä.

• sininen_sitruuna

varmaan 20 mukillista kahvia.. Kohta saunaan ja olutta tai siideriä sitten.

• sirpamaikkarilta

Viru Valgeta lantrattuna karpalomehuun. Tämmönen limuviinasysteemi. Mut kun ei oo kun yks pullo ni siirryn piakkoin votkaan ja pepsi maxiin.

• Ennen keikkaa punkkua pohjiksi, ettei kuseta niin kauheasti ja sen jälkeen keppanaa.

• Mikä keikka?

• relaxed_eyes kirjoitti:

Mikä keikka?

Mahtaakohan niitä edes ulkonäöltä tunnistaa. Katsoin eilen vanhaa levynkantta, jossa oli todella hilpeä ysäri-tyyli. ;-)

• Äsken jois lageria, tosin aika vahvasti humaloitua, hyvää oli. Just nyt en juo mitään, kohta ehkä viinimarja-vadelma-puolukkamehua. Kotitekoista, ei liian sokeroitua. Sun yhdistelmä kuulostaa rajulta.

• sillo tällö tölkki sandelsia ja sit taas sillo tällö kuppi, ei ainakaan viel täs vaihees iltaa kaikkee samassa kupissa sekaste.

• relaxed_eyes kirjoitti:

sillo tällö tölkki sandelsia ja sit taas sillo tällö kuppi, ei ainakaan viel täs vaihees iltaa kaikkee samassa kupissa sekaste.

jos sekoituksista tykkää, mutta Sandels ehkä mieluummin raakana. x)

• yhden kaljan. Muutaman tuopin vettä ja pari kahvia... Pyörät pyörii ja balalaikka soi.

• Ygg

hetkellä juon pepsi maxia ja illemmalla ajattelin kokeilla tuota rommia jonka vastikään ostin.

• Ygg

sopii hyvin viikon teemaan. Katsonut 4 Monty Pythonin leffaa tällä viikolla ja lauantai-iltaa varten on varattu Live at the Hollywood Bowl.

Brittikomedia on parasta!

• rusalkaa

Tahallani hukkasin vissii pyöränavaimen ja vara-avaimen, etten päässyt hakemaan lonkeroa. Nyt on sitten omatekoista puolukka-votkaa.

Ensi viikolla aion mennä mehupuristamoon ja osasta omenia teen sitten viintä. En olekaan pitkään aikaan tehnyt. Puristetusta mehusta saattaa tullakin vaaleaa viiniä.

Mä katoin kanssa, että sun yhdistelmä on raju, mutta joku toinenkin näköjään huomautti.

*ihan vähän vaan rouskuttelen puolukkaa ja sauna on lämmin kohta*

• de_monte

mut ei ole varaa juoda noin kalliita juomia.
      olisimpa kimi räikkönen :(

• Mr.Kalluppi

karpalotuoremehua.

Jk. Voi kun saiskin lirauttaa sekaan Suomiviinaa :(

• de_monte

viinoja vastaan :(

• Mr.Kalluppi
        de_monte kirjoitti:

viinoja vastaan :(

Tuosta aloituksesta vain poimin tuon Suomiviinan.

Jk. Smirre (Smirnoff) on suosikki vodkani.

• St Jude

ei putoo kuin olut..
      Liian tuoreessa muistissa edellis viikonlopun rapujuhlat:(
      Silloin meni kaikkia sekasin ja olo oli sit sen mukainen..nyt ei iske sellanen olotila.
      Ihan hissuksiin vaan muutaman jos ottais..ehkä:)

• vieraileva mies

juuri nyt maitoa

• takaisin

vaikka tölkki kerrallaan.

• ...

Bacardi/banaanilikööri/Cokis-sekoitus.

• kun te jaksatte tehdä kaikenmaailman drikkejä. Itte en uskalla / jaksa kokeilla. Mulla se on aina jotain ihan sellaisenaan. Paitsi joskus jotain sangrian tyylistä omaa sotkosta.

• hilda-hymy

siideriä, kossua vissyllä, jollain kirpeällä mehulla lantrattuna. Oluista Sandels tai saunakaljana Karhu.

Mutta mikään ei voita kunnon viskiä. Ja ehdottomasti silloin Pohjois-Amerikkalaista, Jim Beam tai Jack Daniels.

Mut nyt mä juon kahvia, kun huomenna on työpäivä.

• menee..mitä voi lantrata kossulla;)

• Pullopersesika

..ihan juoppoja koo remmi.
      Korkkasin just tumman rommin. Ja kolaa.

• Se juo vaan vettä.

• Pullopersesika
        relaxed_eyes kirjoitti:

Se juo vaan vettä.

Mikä sitä vaivaa?

• Pullopersesika kirjoitti:

Mikä sitä vaivaa?

emmä tiedä. Tai ainaki se luulee olevansa tosi aikuinen..eiku siis vanha.

• Vettä, pepsiä ja teetä

• cookos

Karhua, Sandelsia, kossua, kukkoviinaa, bacardia, ja nykyisin yleensä campparia appelsiinimehulla.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe