hei!
Onko porukalla kokemuksia niistä "mover" laitteista tai muista sellaisista laitteista jotka siirtää vaunua sähkömoottorilla? Kävin päivällä nummelassa vaunuesittelyssä ja siellä oli tuollanen laite, mutta onko kellään oikeasti kokemuksia noista?
Rouvan kanssa ikää senverran ettei enää jaksa (tai viitsi) isoa vaunua kahdestaan käsin kammeta, joten apuja tarttettas!
siirtolaitteet
6
579
Vastaukset
- minun kotisivuille
siellä on asiaa, ja sieltä saa tilat laiteen.
- juuri ikä ihmiselle!
Toimii varmasti ja helpottaa vaunun parkki jos ei "osaa" peruttaa.
Näitähän on ollut jo iät ja ajat henkilönostureissa. Ne kun pitää saada nurkan taakse tai mäen nyppylään.
Ostakaa ihmeessä jos raha ei ole ongelma ( hieman kalliit laitteet varsinkin jos tupla akselivaunu ) - näköhavaintoja
Muutaman kerran olen vuosien varrella nähnyt kun sakemannit laittavat niillä vaununsa paikalleen. Hyvin se patu sai vaunun siirrettyä kun pyöriä voi ajaa yksi kerrallaan niin kääntyminen ja mahdollinen vekslaus on helppoa.
Niiden hinta vaan on pöyristyttävä.
Viimeiksi Karviossa oli heidän vaunussa lisäksi hydrauliset jalat, joilla vaunun saio hetkessä vaateriin. - laite
Keski-/Etelä-euroopassa noita on tosi paljon käytössä ja valikoima on huomatta laajempi kuin suomessa.
- kyselee lisää.
kellään ei sitten ilmeisesti ole omassa vaunussa tuollaista vielä? Kuulimme myös että euroopassa noita on paljon mutta se ei nyt oikein meitä auta se tieto. Mutta pitää vielä tutkia asiaa. Saisi uuden vaunun jälleen vanhalle paikalle (ennen vivuttiin taljalla mutta se tukipuu on nyt pois joten vanha systeemi ei onnistu).
Vaikka M-autoilija olenkin, olen mielenkiinnosta päässyt kokeilemaan tuollaista laitetta. Kauko-ohjaimella varustettuna sillä vaunun siirtely ahtaaseenkin paikkaan kävi tarkan vaivattomasti. Pystyi itse aina valvomaan sitä kulmaa, mikä oli pahiten vaarassa osua johonkin ahtaissa paikoissa toimittaessa. Hintavia laitteet ovat satunnaiskäyttöä ajatellen. Tuonne soittamalla voit mahdollisesti saada laitteen toiminnan esittelyn, sekä mahdollisuuden itse kokeilla esittelyvaunun liikuttelua sillä. http://www.caravankauppa.com/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=338
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047