Nyt tarvis lisää "uusia" kirjailijoita. Olen lukenut kaikki Brownit, Cookit, Gerritsenit, Hoffmanit, Sheldonit. Oisko muita yhtä hyviä kirjoja, kuten heidän kirjoittamansa?
jännäreitä
5
918
Vastaukset
Joe R. Lansdalen Hap Collins & Leonard Pine-sarjan kirjoja. Mustalla huumorilla kirjoitettuja dekkareita.
Charles Willefordin Miami-sarjan dekkarit kannattaa myös lukea.- nena2
moi..tarviis tietää kun tänne löysin..niin jännäri k irjailijoita..........pistä niistä lista mikä on hyvä......ja löytyy kirjastostakin!msiki085@gmail.com
- dulce
Tess Gerritsen, Mary Higgins Clark, Jilianne Hoffman, Robin Cook, Sidney Sheldon ja samaa tyyliä Sheldonin kanssa kirjottelee Sandra Brown. Tos on muutama MUN MIELESTÄ hyviä kirjoja kirjottavia kirjailijoita. Niissä on sopivasti jännitystä. Hoffmanin kirjat ovat kyllä aika "raakoja", mutta hyviä. Odottelen innolla milloin tulee kolmas kirja. Huomasitteko muuten Robin Cookin uusin "ROMAHDUS" Mary Higgins Clarkin "UNISSAKÄVELIJÄ" ja Sandra Brownin "HARHALAUKAUS" ovat tulleet ainakin tänne meidän kirjastoon.
- gugula
on yksi parhaista
- hemuli1979
Kokeile Frederick Forsythin Shakaalia tai sitten Robert Lundlumin mitä tahansa teosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131