mutta miksi hän pilaa sen itse, roikkumalla mukana. ja suomessahan osataan hyysäily, otetaan litti jengiin niin kaun kuin pystyy itse solmimaan nauhat. vai olisikohan tällä kertaa syy väärät pohjalliset ( kerran oli ) aika lailla nauratti. vastaa sinä miksi littiä roikotetaan mukana ? joku nuorilupaus tilalle haisteleen ilmapiiriä ! tai oli hieno
litin ura
on hieno !?
1
261
Vastaukset
- vilioi
Oikeassa olet, kun kysyt miksi roikotetaan mukana. Huikea ura takana ja loistavia yksittäisiä suorituksia vieläkin silloin tällöin. Totuuden nimessä on sanottava, että Litin ollessa kentällä on ainakin puolustuspelaamisen suhteen yhden miehen mentävä aukko kentällä. Olisiko muutenkin aiheellista ryhtyä nuorentamaan joukkuetta ja ajatella asioita pitemmällä tähtäimellä?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897