Kilpailu alallla on niin kova rahoista, että näköjään ei ole yleensä urheilun junnuhuipullakaan enää väliä niin mistä rahat ottaa kunnianhimoinen vanhempi ja valmennus.
Tosi ikävää touhua on tuommonen katsella .Menestyksen himo sokaisee?
Rahan ahneita menestyksenperässä
4
532
Vastaukset
- Just Me
Mitä mahdoit tarkoittaa?
- ja käytetty
toisen omaisuutta omaan menestykseen sumeilematta.
- ovat jodlausta
ja varsinkin olen vain täys yksinpuhuja (kukaan ei halua keskustella minuuuuuun kanssa, miks?) tällä palstalla, vaikka olen salskea 100 kiloinen 53 vuotias sarjakirjoittaja Turusta. Joku kehui minua myös sarjaharhauttajaksi. Kuten jokainen voi todeta, en harhauta ketään. Uskon siihen mitä rehellisesti kirjoitan.
Oikeasti olen sairas ja yritän täällä saada lohtua elämäääni. Oikeasti olen rullaluisteluvalmentaja, vaikka en ole koskaan valmentanut koskaan. Olen kuitenkin keksinyt mullistavan tekniikan joka on marathon stroke. Pankaa tekniikka mieleen! Kirjoitteen myös "muutamalla" muulla palstalla rehellisiä ja jänniä kirjoituksia.- vai mitä tuumit
otsikoista ja siinä oli vaan yksi tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738