Siis se etikka auttaa, että rasva palaa tehokkaammin? mikä paras? : hunaja-omena etikka vai
viinietikka ??? ja eikös se ollut että 2 ruokalusikallista päivässä? aamulla ja illalla
Etikan vaikutus
19
2620
Vastaukset
- GB.
Ei auta laihduttamisessa mitenkään. Sen sijaan voi auttaa hammaskiilteestä eroon pääsemisessä.
- auttaa!!!
Itse otin etikkaa ensin pari ruokalusikallista päivässä. Tulos oli -1 kg/viikko. Nyt otan etikkaa pari desiä päivässä ja tulosta tulee n. 5kg/viikko. Joulun jälkeen aion pitää oikean tehokuurin ja huitaisen litran aamuisin, jotta kinkku sulaisi parhaimmalla mahdollisella vauhdilla!!
Harmi kun muut lihavat eivät ole tätä tajunneet.... - Empijä
auttaa!!! kirjoitti:
Itse otin etikkaa ensin pari ruokalusikallista päivässä. Tulos oli -1 kg/viikko. Nyt otan etikkaa pari desiä päivässä ja tulosta tulee n. 5kg/viikko. Joulun jälkeen aion pitää oikean tehokuurin ja huitaisen litran aamuisin, jotta kinkku sulaisi parhaimmalla mahdollisella vauhdilla!!
Harmi kun muut lihavat eivät ole tätä tajunneet........
- on...
Empijä kirjoitti:
....
..Mitä enemmän juot sitä paremmin laihtuu. Ja vielä kun ostaa sitä kuponki uutisten teho etikkaa. Hieman kalliimpaahan se on, mutta hintansa väärtti! Ja vielä kun ostat ne laihdutuspohjalliset, joiden teho perustuu magneettiin. Niillä ei tarvitse kuin kävellä reippaasti kuusi kilsaa päivässä, jotta magneetti saa hyvän latauksen, niin taattua painonpudotusta on luvassa...
- Kokenut
on... kirjoitti:
..Mitä enemmän juot sitä paremmin laihtuu. Ja vielä kun ostaa sitä kuponki uutisten teho etikkaa. Hieman kalliimpaahan se on, mutta hintansa väärtti! Ja vielä kun ostat ne laihdutuspohjalliset, joiden teho perustuu magneettiin. Niillä ei tarvitse kuin kävellä reippaasti kuusi kilsaa päivässä, jotta magneetti saa hyvän latauksen, niin taattua painonpudotusta on luvassa...
Turhan hankalaa; ennemmin kannattaa ostaa niitä teholaihdutuspillereitä joiden kanssa saa syödä mitä vaan ja läskit senkun häviää. Kannattaa varmaan kerätä kaikki ihrat taltee ja syöttää talvella linnuille.
- cat
auttaa!!! kirjoitti:
Harmi kun muut lihavat eivät ole tätä tajunneet....Onko siitä joitain tutkimuksia mihin etikan (=hapettuneen viinin) vaikutus perustuu?Viinan ja etikan kemiallinen koostumus on miltei sama ,etikassa enemmän happea?
- laihduttaja
cat kirjoitti:
Onko siitä joitain tutkimuksia mihin etikan (=hapettuneen viinin) vaikutus perustuu?Viinan ja etikan kemiallinen koostumus on miltei sama ,etikassa enemmän happea?
Jos sitä juo liikaa niin onko se jo haitallista? meinaan, että tänään join 1 rkl ja se hiukan kirveli
- XXX
auttaa!!! kirjoitti:
Harmi kun muut lihavat eivät ole tätä tajunneet....Haisee pahasti trollilta. Perättömiä väitteitä. Älkää uskoko.
- Varoitus
auttaa!!! kirjoitti:
Harmi kun muut lihavat eivät ole tätä tajunneet....Tiedän tapauksen Ihmisestä joka joi liikaa etikkaa, suoli poksahti kun etikka oli ensin sen haurastuttanut. Pitkäaikaista sairaalahoitoa siitä tuli. varo vaan!
- Anonyymi
XXX kirjoitti:
Haisee pahasti trollilta. Perättömiä väitteitä. Älkää uskoko.
Niin etikka pitää laimentaa 1rkl lasilliseen vettä ja se on vii ietikka mitä köytetään
- laihduttaja
VOiko etikkaa sekoittaa maitoon tai mehuun tai veteen.. kokeilin maitoon ja tulos oli : enemmän järkyttävää makua ja oudon näköistä juomaa
- lissu
Asia on juuri niin kuin GB jo totesi, hammaskiilteestä päädet eroon. Ja toisaalta, sehän on happpoa, joka syövyttää myös ruokatorven ja mahalaukun limakalvoja. Plasebovaikutus on ainut, joka siinä voi auttaa. Eli saman saat aikaan syömällä vaikka pieniä kiviä, jos uskot siihen riittävän vahvasti. Tuo lumevaikutus voi tietenkin olla joillekin jo ihan riittävä. Jos oikeaa tehoa olisi, Suomessa tuskin olisi lihavuusongelmaa kun noinkin halpa ja helppo keino olisi tarjolla.
Onnea laihdutukseen..- laihduttaja
olen jo laihtunut 3 kiloa ja aijon jatkaa.
- laihduttaja
...
- cat
Moi.Viekö se etikka ruokahalun vai syötkö silti entiseen malliin?Eikö ruoka sula suolistossa samaan malliin?Mihin tuo laihtuminen perustuu?
- GB.
cat kirjoitti:
Moi.Viekö se etikka ruokahalun vai syötkö silti entiseen malliin?Eikö ruoka sula suolistossa samaan malliin?Mihin tuo laihtuminen perustuu?
- Käyttäjä
Muistaisin lukeneeni kirjasta "Verensokeriblues", että etikka pienentää aterian glukeemista indeksiä. Toisin sanoen veren sokeri ei nouse niin nopeasti ja insuliinia ei erity vereen sen johdosta paljoa kerralla. Insuliini aiheuttaa taas sen, että rasva varastoituu kehoon. Mikäli olen asian oikein ymmärtänyt. (Taisi siinä olla vielä yksi tekijä lisäksi mukana, mutta noin lyhyesti selostettuna) Itse käytin joskus 4 vuotta sitten etikkaa ja sekoitin sitä lusikallisen lasilliseen vettä. Sitä suositeltiin otettaksi heti aamulla tyhjään vatsaan ja ennen ateriaa. Minulla se ei auttanut painon pudotukseen.
- Anonyymi
Aamulla tyhjään vatsaann nostaa verensokeria. Onhan siinä hiilihydraatejakin
- Anonyymi
Auttaa siten eteihiilihydraatit imeydy yhtä nopessti janäin ei lihota yhtä paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022