steven seagal...

gjbd

olen katsonut melkein kaikki seagalin leffat, paria lukuunottamatta. on jäänyt se kaveri mieleen taitavista taisteluliikkeistä

onko oikeasti tämä kaveri yhtä kova miltä näyttää. olen ainakin lukenut jostain että kaveri on niin helevetin nopee liikkeissään että pitää ihan hidastaa taistelukohtauksia jotta saa katsojakin selvyyden :D

onhan sillä pohjana aikidossa 7 danin arvoasteikko vyössä, ja on aikido opettaja. ja eiköhön kaveri ole harrastanut alkuaikoina karatea ja kung-futa

7

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

tehokas äijä, mutta ei sen leffat oo silti hyviä (ainakaan paria poikkeusta lukuunottamatta). Sori, tää on vaan mun mielipide sen leffoista, saahan niistä muut tykätä. Mutta on se kai vähintään yhtä kova oikeesti ku leffoissa

• Urpå

No huhhuh,

Oiksohan aika herätä ja mennä oikeesti salille treenaamaan ja vähentää tätä suoli24 mielikuvamastubaatiota?

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        Urpå kirjoitti:

No huhhuh,

Oiksohan aika herätä ja mennä oikeesti salille treenaamaan ja vähentää tätä suoli24 mielikuvamastubaatiota?

Tiedoksi, Steven Seagalilla on oikeasti musta vyö aikidossa, hän suoritti sen jo ennen kuin ryhtyi elokuvauralle. Voit tarkistaa tämän luotettavemmista lähteistäkin kuin minun sanomiseni. Ja käyn kyllä myös salilla aina joskus, toisin kuin ehkä itse Urpå??

• Urpå
        MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

Tiedoksi, Steven Seagalilla on oikeasti musta vyö aikidossa, hän suoritti sen jo ennen kuin ryhtyi elokuvauralle. Voit tarkistaa tämän luotettavemmista lähteistäkin kuin minun sanomiseni. Ja käyn kyllä myös salilla aina joskus, toisin kuin ehkä itse Urpå??

No joo joo,

Kattelin Nicon jo kultaisella 80-luvulla, onhan se ihan viihdyttävä noissa leffoissa tuo aikido-pulu. Mutta ihan oikeesti, yritä kuitenkin erottaa todellisuus ja leffat toisistaan. Seagullin leffat on leffoja ja hollywoodia. Elä ota sitä niin vakavasti.
        Aikidokana Seagal on varmaan ihan ok, mutta niin on moni muukin.

• kummajuttu33

china salesman 2018 eka leffa jossa joku vetää sen polvilleen ja steven saa turpaan. tuo vihreepaitanan nekutin antaa olan takaa.

• SeagalOnVitsi

Aikido on paritanssia ja Seagal on paritanssija joka esittää kovaa jätkää.

• Putinomania

Kuten myös kaverinsa Putin, joka antoi miehelle Venäjän passin. Entisiä passeja ovat Israelin ja USAn passit. Tosin en tiedä, joutuiko mies luopumaan jenkkipassista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe