toinen rapu, joka sai rauhan-nobelin. mandela on myös rapu.
nobel-martti
5
749
Vastaukset
- liian vaatimattomia
perhana vieköön! astrologi manninen totesi joskus että jos hänellä olisi valta niin hän antaisi koko maapallon rapunaisen haltuun!aherramme hullun lailla odottamatta kiitosta ja kun sitä tulee, emme osaa ottaa sitä kunnolla vastaan, näinkö sen on aina mentävä?
- Ilkeilijä,,
Nobelin rauhanpalkintoja on jaettu varmaan sata vuotta eli siis sata kertaa.
Siispä siis, muut merkit ovat saaneet rauhanpalkintoja lähes kymmenen/nenä. Ja ravut vasta kaksi kertaa. Mitä se kertookaan teistä?
Ja eiköhän tuo Manninen ole itse rapu?- Ilkeilijä..
Ja George Bush on myös rapu. Ansaitseeko hän rauhanpalkinnon?
- on vielä
kateellinen mielikin!niinhän se teillä yleensä on.ei kai toi edelinen kirjoittaja minään nobel tietäjänä täällä esiintynyt,tiesi kahden nobelistin horoskoopin.kuka tietää miten monta rauhanrapuu lie saaneet enneminkin nobelin.joka merkissä on mätämunia niin sunkin,miksi ei saa hehkuttaa sillon kun jollakin merkin edustajalla menee hyvin.älä suotta kadehdi.mä tiedän että markku manninen on kalat.
- näkyy rapu bushilla
Ilkeilijä.. kirjoitti:
Ja George Bush on myös rapu. Ansaitseeko hän rauhanpalkinnon?
typeränä uhona ja huomion hakuisuutena .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022