anteeksi tämä taas teini sanomana.
Eilen puhuimme 14v likan ja sen poikakaverin kanssa yhdessäolosta,miten kukakin on tavannut ym ym ja kun sanoin että minä ja isänsä ollaan oltu 16v yhdessä tuli likan suusta "Voi kuinka suloista" ja sitten kuiskasi minulle kun ihmetteli ettemme kumpikaan miehen kanssa eees muistaneet moista ennen kuin tuli puheeksi "Äiti,ei sitä ois kannattanut juhliakaan mutta jos ois kyse jostain muusta miehestä ku iskästä niin sitten..." :))
suloista
2
635
Vastaukset
- blondeistablondein72hki
yläkerran 11v tyttö oli meillä-viimeyön ja -tullessaan sanoi "Ihmeellistä,äitistä on tullut paljon kiltimpi kun se nykyään aina päästää mut yöksi ja ennen ei koskaan"
Tyttö ennen aina isältään kysyi kun tiesi että isänsä päästää ja äitii ei.
Sanoin tytölle "No ehkä se johtuu myös siitä kun me tunnetaan sun äitis nykyään paremmin ja se tietää minkälaisia olemme ja että meihin voi luottaa: aikaisemmin ei ehkä uskaltanut antaa lupaa kun ei tunnettu niin hyvin"
Tyttö hetken mietti ja sanoi "Hmm voi se ehkä johtua siitäkin"
Toi ylläoleva juttu oli myös minulta mutta känny ei ottanut nimimerkkiäni ylös.- kyllä
arvattiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803