..häilyvä?
Kuinka paljon sitä sallisi itselleen, mitä ei
toiselle?
Halata voi, jopa suukon suikata, koska itse
tietää sen olevan ilman suurempaa merkitystä;
ystävyyden osoitus, lohdutus, kiitos jostakin...
Tällaista en myöskään salaisi kumppanilta.
Mutta, jos hän toimii samoin, asian merkitys
'kasvaa'..?
Mustasukkaisuuden raja..
36
1403
Vastaukset
- Auts töks töks
Miksi pitäisi suukotella ja halia vierasta ihmistä? Onnitteluhalit esim työkaverille on tietty ok.
- Ninas
Kuka sanoi, jotta vieras ihminen ?))
- ...ngg
ole mitään halimisia ja pussailuja vastaan. Saan-
pahan aikaa itselleni siitä intensiivisestä lem-
peilystä. Onhan se, tietty, hieman hassua, että
suukottelun ja halailun kohden ei laisinkaan pa-
ne sitä pahakseen vaan pikemminkin innostuu ihan
tosissaan. No, muijat tekee mitä lystää ja tar-
kemmin mietittyäni en haluakaan heitä samaan sän-
kyyn puna poskillaan. Ensin pitäisi kyllä käydä
suihkussa. Kaikella on rajansa.
Sen jälkeen voin kyllä vaihtaa ajatuksia tapahtu-
neesta. Kertoa pitääkin, jos näin tapahtuu tietä-
mättäni. Pöpöjä ei pidä päästää intiimiin suhtee-
seen. Toimisin vastaavasti itsekin, sillä muijat
eivät vain joskus ymmärrä, että mieskin voi tun-
tea hellyyttä toista kohtaan.
Kivojahan koirat ovat, ei siinä mitään...- Ninas
nyt varsinaisesti mistään nuoleskelusta ollut kyse ;D
Koiraa en pussais; kissaa voisinkin ;)
- sohtrop
huomenta aamuun.
hate and depression.
yleensä mustasukkaisuutta on sitä vähemmän, mitä toimivampi parisuhde on, ja mitä pitempään suhde on kestänyt. pitkään kestäneessä, vakiintuneessa suhteessa luottamus on yleensä sitä luokkaa, että mustasukkaiseksi ei tulla juuri missään tilanteessa.
jos taas suhteessa on ongelmia, lisääntyy yleensä myös mustasukkaisuus. mustasukkaisuus ruokkii usein sitten näitä muita ongelmia ja noidankehä on valmis.
uskon, että kaikki tuntevat jonkinlaista mustasukkaisuutta joskus, vaikkeivat sitä tietoisesti ehkä tunnistakkaan tai se voi olla niin lievää ja merkityksetöntä ettei sillä ole käytännön merkitystä.
kysyit, että kuinka paljon sallii, no tohon mun alustukseen liittyen sanoisin, kun suhde on kunnossa, luottamus toimii ja tietää, että toinen on toimissaan vilpitön niin rajoja ei tarvitse asetella, kovasti mietiskellä ja jälkikäteen tekosistaan tiliä tehdä.
nyt on lähettävä lehtien haravointiin raittiiseen ulkoilmaan, aurinko pilkistelee kutsuvasti ;)- Ninas
Huomenta päivää :)
Kaikki lienee suht' hyvin, kunhan kumpikaan ei tunne,
että toinen on välinpitämätön itseä kohtaan..
Pirtsakkaa päivän jatkoa :)) - Putkivalo
Joskus pitäis olla nopea vastaamaan, koska kun sä oot käynyt ketjussa, kaikki on sanottu mitä tarvii sanoa :)))
Vai mitä Sanin :)) (luin tuossa alempana..) Kätsy mies kun se säästää meidän aikaa!
Mä pääsen nyt kiviä istuttamaan istumasta täältä. Aurinkoista kaikille... - Ninas
Putkivalo kirjoitti:
Joskus pitäis olla nopea vastaamaan, koska kun sä oot käynyt ketjussa, kaikki on sanottu mitä tarvii sanoa :)))
Vai mitä Sanin :)) (luin tuossa alempana..) Kätsy mies kun se säästää meidän aikaa!
Mä pääsen nyt kiviä istuttamaan istumasta täältä. Aurinkoista kaikille...Mitäs teille kahdelle voi, kuin joo joo vaan ;))
- sohtrop
Ninas kirjoitti:
Huomenta päivää :)
Kaikki lienee suht' hyvin, kunhan kumpikaan ei tunne,
että toinen on välinpitämätön itseä kohtaan..
Pirtsakkaa päivän jatkoa :))vielä, että ihmisen perustarve on olla rakastettu ja hyväksytty. jos tarve jää täyttymättä, koetaan hylätyksi ja torjutuksi tulemisen tunteita.
kerran hylätty ja petetty ei halua kokea surua uudelleen ja ryhtyy siksi helposti takertumaan läheisiinsä tai välttelemään todellista intiimiä kontaktia. mustasukkaisuus johtuu mm. hylätyksi tulemisen pelosta.
taustalla on usein heikko itsetunto, joka johtuu lapsuudessa saaduista malleista ja kohtelusta.
mustasukkaisuus ei liity pyyteettömään ja todelliseen rakkauteen. oikea rakkaus sallii kumppanin olla oma itsensä. suhteessa täytyy voida hengittää vapaasti.
mustasukkaisuus sen sijaan kahlitsee ja vaatii. parisuhteessa toisen tekemisten ja menemisten vahtaaminen ei pelasta suhdetta, vaan tappaa sen. mustasukkainen osapuoli karkottaa kumppanin ahdistavalla käyttäytymisellä yhä kauemmas itsestään. mustasukkaisuus kääntyy lopulta ihmistä itseään vastaan.
nuoruudessa jouduin läheltä seuraamaan mustasukkaisuus draamaa ja voi sanoa, että yllä mainittu pitää paikkansa ja se voi olla jollekkin todellinen "helvetti" maanpäällä. - sohtrop
Putkivalo kirjoitti:
Mä pääsen nyt kiviä istuttamaan istumasta täältä. Aurinkoista kaikille...samanhenkistä porukkaa, täytyskö alkaa haraamaan vastaan ihan periaatteesta, et saatas yks vastarannan kiiski aikaseks ja päästäs väittelemään ;)
istuko kivek...eiku kivet maahan vai nakkelikko niitä ympäristöön, ko eivät istuneet kiltisti ja sun ohjeiden mukaisesti ;)
tuli ihan hiki tuolla haravoidessa ja kiva päivän paiste osu otsaan ja hymyhuuliin ;) - Putkivalo
Ninas kirjoitti:
Mitäs teille kahdelle voi, kuin joo joo vaan ;))
tänne pitäis keksiä joku nyökkäys-hymiö :))
:) ja suomeksi - nenä ylös/nenä alas? - Putkivalo
sohtrop kirjoitti:
samanhenkistä porukkaa, täytyskö alkaa haraamaan vastaan ihan periaatteesta, et saatas yks vastarannan kiiski aikaseks ja päästäs väittelemään ;)
istuko kivek...eiku kivet maahan vai nakkelikko niitä ympäristöön, ko eivät istuneet kiltisti ja sun ohjeiden mukaisesti ;)
tuli ihan hiki tuolla haravoidessa ja kiva päivän paiste osu otsaan ja hymyhuuliin ;)Mutta vois se kirpaista kun joutuu lopuksi sanomaan että oikeassahan sä olit koko ajan, ja minä väärässä ;)))
Mä alan laiskaksi. Odotan että sä vastaat ekaks, tai jos et ole mä huudan sua "soho töihin!" :)
Kivet istuu kun paistinpannulla vähän opettaa :P Ei vais, en päässyt vieläkään niin pitkälle. Joskus harmittaa kun pitää olla olevinaan niin tunnollinen, kaikki sitten kestää myös. Ajallisesti siis.
Arvaas mitä suunnittelen tuolla, jospa aloittaisin uuden extrem-lajin naisille. Laitan nimittäin mukulakiviä (kun mukulat on niin kivoja) sinne vois tulla harjoittelemaan korkokenkäkävelyä. Kävi mielessä kun kesällä hoipertelin hesan kauppatorilla että tätäkin varten pitäis olla harjoitusradat... onneksi oli loppukesä, ja suht pimeetä.
Niin, ja hahh!! Ei ollut aamupäivällä aurinkoista täällä, mutta sieltäpäin tuuli ja nyt on! Olink mää sittenkin oikeassa? :)) - Ninas
sohtrop kirjoitti:
vielä, että ihmisen perustarve on olla rakastettu ja hyväksytty. jos tarve jää täyttymättä, koetaan hylätyksi ja torjutuksi tulemisen tunteita.
kerran hylätty ja petetty ei halua kokea surua uudelleen ja ryhtyy siksi helposti takertumaan läheisiinsä tai välttelemään todellista intiimiä kontaktia. mustasukkaisuus johtuu mm. hylätyksi tulemisen pelosta.
taustalla on usein heikko itsetunto, joka johtuu lapsuudessa saaduista malleista ja kohtelusta.
mustasukkaisuus ei liity pyyteettömään ja todelliseen rakkauteen. oikea rakkaus sallii kumppanin olla oma itsensä. suhteessa täytyy voida hengittää vapaasti.
mustasukkaisuus sen sijaan kahlitsee ja vaatii. parisuhteessa toisen tekemisten ja menemisten vahtaaminen ei pelasta suhdetta, vaan tappaa sen. mustasukkainen osapuoli karkottaa kumppanin ahdistavalla käyttäytymisellä yhä kauemmas itsestään. mustasukkaisuus kääntyy lopulta ihmistä itseään vastaan.
nuoruudessa jouduin läheltä seuraamaan mustasukkaisuus draamaa ja voi sanoa, että yllä mainittu pitää paikkansa ja se voi olla jollekkin todellinen "helvetti" maanpäällä.Hän on puhunut ;) Onneksi ei olla helvetissä,
ainakaan vielä..
Toisaalta, jos/kun molemmissa piirteitä mustasukkaisuudesta;
ilmenevät vain vähän eri
tilanteissa, eri tavoin.. tuplahelvetti, help !))
Tärkeää lieneekin säilyttää omat kämpät, on sitte
pakopaikka, paikka jossa hengittää, paikka jossa tutkailla
tilannetta omassa rauhassaan..
Avausta ei ole tehty kovin vakavahenkisessä
mielessä, kiitos kommentista :) - sohtrop
Ninas kirjoitti:
Hän on puhunut ;) Onneksi ei olla helvetissä,
ainakaan vielä..
Toisaalta, jos/kun molemmissa piirteitä mustasukkaisuudesta;
ilmenevät vain vähän eri
tilanteissa, eri tavoin.. tuplahelvetti, help !))
Tärkeää lieneekin säilyttää omat kämpät, on sitte
pakopaikka, paikka jossa hengittää, paikka jossa tutkailla
tilannetta omassa rauhassaan..
Avausta ei ole tehty kovin vakavahenkisessä
mielessä, kiitos kommentista :)sun avauksessa ollu mitään vikaa, vakavasti tai kevyesti, ehkä aloituksesi nostatti mussa vain voimakkaita tunteita ;)
niin siitä helv...., mistä tiät ettei olla ;) - sohtrop
Putkivalo kirjoitti:
Mutta vois se kirpaista kun joutuu lopuksi sanomaan että oikeassahan sä olit koko ajan, ja minä väärässä ;)))
Mä alan laiskaksi. Odotan että sä vastaat ekaks, tai jos et ole mä huudan sua "soho töihin!" :)
Kivet istuu kun paistinpannulla vähän opettaa :P Ei vais, en päässyt vieläkään niin pitkälle. Joskus harmittaa kun pitää olla olevinaan niin tunnollinen, kaikki sitten kestää myös. Ajallisesti siis.
Arvaas mitä suunnittelen tuolla, jospa aloittaisin uuden extrem-lajin naisille. Laitan nimittäin mukulakiviä (kun mukulat on niin kivoja) sinne vois tulla harjoittelemaan korkokenkäkävelyä. Kävi mielessä kun kesällä hoipertelin hesan kauppatorilla että tätäkin varten pitäis olla harjoitusradat... onneksi oli loppukesä, ja suht pimeetä.
Niin, ja hahh!! Ei ollut aamupäivällä aurinkoista täällä, mutta sieltäpäin tuuli ja nyt on! Olink mää sittenkin oikeassa? :))vuoroviikot vastaamisessa ;)
eiks täsä taannoin ollu korkkarikävelyn kisat jossain päin suomea? no ens suvena kepität piikkipaikalle, ko olet omalla radal reenannu, oikeistas sun pitäs päästä korkean paikan leirille sveitsiin, itävaltaan tai vähintäin lappiin. näin varmistetaan että nesteytys onnistuu ja lihashuolto pelaa.
suomen hiihtomaajoukkue harjoittelee myös pimeässä ja salaa, ettei vaan teillä ole samanlaiset lisäaineet ;)
kyll sää oot, selvännäkijä, ennustaja, tietäjä, capitano eli johtaja (ei harhaan).......;)
p.s suosittelenko telkkuun, tarvittas mannosen metelle vaihtoehtoja? - Putkivalo
sohtrop kirjoitti:
vuoroviikot vastaamisessa ;)
eiks täsä taannoin ollu korkkarikävelyn kisat jossain päin suomea? no ens suvena kepität piikkipaikalle, ko olet omalla radal reenannu, oikeistas sun pitäs päästä korkean paikan leirille sveitsiin, itävaltaan tai vähintäin lappiin. näin varmistetaan että nesteytys onnistuu ja lihashuolto pelaa.
suomen hiihtomaajoukkue harjoittelee myös pimeässä ja salaa, ettei vaan teillä ole samanlaiset lisäaineet ;)
kyll sää oot, selvännäkijä, ennustaja, tietäjä, capitano eli johtaja (ei harhaan).......;)
p.s suosittelenko telkkuun, tarvittas mannosen metelle vaihtoehtoja?vuoroviikkoja! Palstan naiset nirhais mut.. hankkisivat mulle elinikäisen bannin.
Oli Hezassa sellaiset. Olisin mennyt mukaan, mutta kun ei ollut sellaisia korkkareita jotka pysyisivät jalassa tarpeeksi tiukasti. Nippusiteet ois ollut poikaa, mutta pelkäsin että mua diskattais. Korkean paikan leiri kuulostaa myös hyvältä, paitsi että mulla on ihan oma vaara. Se on keltainen ja sillä on neljä pyörää :)
Heh, vai lisäaineet :)) paitsi lisäksi ne juo tunnetusti esson kahvia, mä käytän vaan abceetä :)
Onko sulla suhteita telkkuun? Ehdottomasti lähtisin, niillä sinkkunaisillahan vasta vientiä on :P Voi vaan olla että reputtaisin maantiedossa, hyvä kun muistan missä on länsi tai itä :/ Kaakkoistuuli tulisi lounaalta ja sitä rataa. - sohtrop
Putkivalo kirjoitti:
vuoroviikkoja! Palstan naiset nirhais mut.. hankkisivat mulle elinikäisen bannin.
Oli Hezassa sellaiset. Olisin mennyt mukaan, mutta kun ei ollut sellaisia korkkareita jotka pysyisivät jalassa tarpeeksi tiukasti. Nippusiteet ois ollut poikaa, mutta pelkäsin että mua diskattais. Korkean paikan leiri kuulostaa myös hyvältä, paitsi että mulla on ihan oma vaara. Se on keltainen ja sillä on neljä pyörää :)
Heh, vai lisäaineet :)) paitsi lisäksi ne juo tunnetusti esson kahvia, mä käytän vaan abceetä :)
Onko sulla suhteita telkkuun? Ehdottomasti lähtisin, niillä sinkkunaisillahan vasta vientiä on :P Voi vaan olla että reputtaisin maantiedossa, hyvä kun muistan missä on länsi tai itä :/ Kaakkoistuuli tulisi lounaalta ja sitä rataa.mallia tosta, helppoa kuin heinänteko ;)
huomenta,
ei tippa tapa, jos ämpäriin ei huku...
http://www.youtube.com/watch?v=mLzzeCQRikM - Ninas
sohtrop kirjoitti:
sun avauksessa ollu mitään vikaa, vakavasti tai kevyesti, ehkä aloituksesi nostatti mussa vain voimakkaita tunteita ;)
niin siitä helv...., mistä tiät ettei olla ;)jotenkin sanoikin, että asia 'kolahti' sulle,
aika paljon.
Mulle taas sais enempi negatiivista palautetta
antaakin, siis 'lokaa niskaan', vai miten tääl on tapana sanoa, en ole saanu kait
koskaan.. Niin tai en ole ymmärtäny; todennäköisempää ;))
Jos sinne helv....n sittekin, aikanaan, who knows ;)) - sohtrop
Ninas kirjoitti:
jotenkin sanoikin, että asia 'kolahti' sulle,
aika paljon.
Mulle taas sais enempi negatiivista palautetta
antaakin, siis 'lokaa niskaan', vai miten tääl on tapana sanoa, en ole saanu kait
koskaan.. Niin tai en ole ymmärtäny; todennäköisempää ;))
Jos sinne helv....n sittekin, aikanaan, who knows ;))ilmaista itseäni tummilla sävyillä, ne eivät oleet tosin mitenkään sinua kohtaan ja ei se loan heitto ole koskaan hirveän kehittävää, mutta asioista voi keskustellessa tottakai olla eri mieltä.
oikeastaan jäin miettimään sitä (hypoteettista mietiskelyä), että aina puhutaan täältä lähtiessä joutumisesta taivaaseen tai helvettiin tai kuka nyt minnekin on menossa, mutta mitäs jos me jo olemme jossakin siellä, mihin vasta luulemme joutuvamme(tai uskomme)?
kuullostiko juhan af grann jutulta?
nukuinkohan levottomasti, kun on näin levottomat jutut heti maanantaista ;) - Ninas
sohtrop kirjoitti:
ilmaista itseäni tummilla sävyillä, ne eivät oleet tosin mitenkään sinua kohtaan ja ei se loan heitto ole koskaan hirveän kehittävää, mutta asioista voi keskustellessa tottakai olla eri mieltä.
oikeastaan jäin miettimään sitä (hypoteettista mietiskelyä), että aina puhutaan täältä lähtiessä joutumisesta taivaaseen tai helvettiin tai kuka nyt minnekin on menossa, mutta mitäs jos me jo olemme jossakin siellä, mihin vasta luulemme joutuvamme(tai uskomme)?
kuullostiko juhan af grann jutulta?
nukuinkohan levottomasti, kun on näin levottomat jutut heti maanantaista ;)sähän suorastaan leijut juttuinesi ;)
Vilkasta mielikuvitusta veikkaisin levottomien
unien sijaan.. Monipuolisuus on valttia ;)) - Ninas
Putkivalo kirjoitti:
tänne pitäis keksiä joku nyökkäys-hymiö :))
:) ja suomeksi - nenä ylös/nenä alas?Olikohan toi alas ;))Kerrankin ;)
Jos ei tuu sanaakaan niin meen hmm..
Tai en meekään, kiusaksi vaan :
häilyvä siis.
Toiset saa ms-kohtauksen, kun kuvittelee kumppanin katsovan toista.
Vastaavasti toinen ei tunne mustasukkaisuutta, vaikka yllättäisi puolisonsa makuuhuoneesta. Vaakamamboa harrastamassa, liiton ulkopuolisen henkilön kanssa.- Ninas
sulla ääriesimerkit ;) Tuo viimeksi mainittu..
jokin tanssiharjoitus ;))
- laudi**
Olla itse mustasukkaista sorttia :/..
ja suukottelu kuuluu mielestäni
kyllä vain lähimmille. Puolin ja toisin.
Mustasukkaisuus tulee ilmi tilanteessa, jossa hoksaa toisen olleen vilpillinen..
eli toinen ei ole puhunutkaan "totta".
Mutta, jos suhde on kunnossa
on helpompi luottaakin ?
Tämä minulta :)
Hyvää sunnuntaita :))- Ninas
että pitää olla luottamuksen arvoinen :)
Voisin kuvitella, että lämminhenkisenä ihmisenä kuitenkin
halaat herkemmin, ehkä tuo suukottelu
tuossa vaikuttaa isommalta asialta, kuin sillä tarkoitin..
En silleen, että koko aika oisi jonkun kimpussa..
Kiitos sinulle, ja hyvää sunnuntain jatkoa myös :)
ja sitä se mustasukkaisuus on tjn
naisilla sitä ilmenee enemmän mutta miehillä se on usein wäkiwaltaista :=(
Mutta, jos hän toimii samoin, asian merkitys
'kasvaa'..?
mitä tarkoitat tuolla?
jos ei ole luottamusta sitä ei silloin ole :=)
jos on ei ole myöskään mustasukkaisuutta :=)- Ninas
Moi pitkästä aikaa, kiva "nähdä" :)
Ei tätä ainakaan vielä ole näköjään siirretty minnekkään terveyspalstalle ;)
Tarkoitan vaan, että ei välttämättä tunnu itsestä
hyvältä, jos näkee kumppanin antavan toiselle hali/suukko. Jos tiedän syyn, kaikki ok.
Ei saa kovistaaa enempää ;) Avaus ei ollut ihan
vakavalta pohjalta, kait sen oisin muuten laittanut ko palstalle. Vai oiskohan se pitäny
pistää huuhaalle ;)) Ninas kirjoitti:
Moi pitkästä aikaa, kiva "nähdä" :)
Ei tätä ainakaan vielä ole näköjään siirretty minnekkään terveyspalstalle ;)
hyvältä, jos näkee kumppanin antavan toiselle hali/suukko. Jos tiedän syyn, kaikki ok.
Ei saa kovistaaa enempää ;) Avaus ei ollut ihan
vakavalta pohjalta, kait sen oisin muuten laittanut ko palstalle. Vai oiskohan se pitäny
pistää huuhaalle ;))en olisi edes lukenut tätä :=)
moix waan :=)
minä taas en wälitä jos kumppani halailee/suukottaa ystäwiään?
koska oletan siihen olewan syy jota mun ei tarwi edes tietää :=)
eikä ole koskaan ollut tarwetta kysellä sitä?
se on eri asia jos meinaa mennä pidemmälle ja silloin minä olen siinä suhteessa wäärässä paikassa ja woin poistua lopullisesti tjn
taxi on keksitty ja kimppakiwaa en harrasta tjn
aina on enemmän alkanut naurattaa jos jokou on yrittänyt tehdä minusta mustista :=)
elämä on yksinkertaista :=)- Ninas
A.DONIS kirjoitti:
en olisi edes lukenut tätä :=)
moix waan :=)
minä taas en wälitä jos kumppani halailee/suukottaa ystäwiään?
koska oletan siihen olewan syy jota mun ei tarwi edes tietää :=)
eikä ole koskaan ollut tarwetta kysellä sitä?
se on eri asia jos meinaa mennä pidemmälle ja silloin minä olen siinä suhteessa wäärässä paikassa ja woin poistua lopullisesti tjn
taxi on keksitty ja kimppakiwaa en harrasta tjn
aina on enemmän alkanut naurattaa jos jokou on yrittänyt tehdä minusta mustista :=)
elämä on yksinkertaista :=)voi olla 'syy' ;)
voisi kuvitella kulkevan salailun kohdalla. Mikä pitää kumppanilta salata, on rajaloukkaus.
- Ninas
sanoit hyvin, lyhyesti ja ytimekkäästi :))
- se on siinä!
Vedit selkeän rajan kysymykseen!
Kaikki se mitä et voi tehdä kumppanisi nähden, on hyvin kyseenalaista toimintaa. Jos halataan tai pusasaillaan salaa, on se merkki siitä että ajatukset ovat kauempanakin ja silloin on jo valmis pettämään tilaisuuden tullen.
Halaaminen on hienoa ja poskipusutkin ihan jees, joskin vieraampia kulttuurissamme. Jos kuitenkin se halaaminen tehdään salaa niin siitä kiinnijäädessä on ihan oikeutettua olla mustis.
Siis jos suhde perustuu rakkauteen.
- joupääs
parisuhde/luottamus miksi tähän sekotetaan mustasukkasuus,mustasukkasuus on sairaus...
- Ninas
'rajoista'.. Juohan ihmiset alkoholiakin, varmaan lähes jokaista joskus ahdistaa..
Niistäkin keskustellaan täällä.
Mutta vasta tietyn rajan ylitettyään asiat muuttuvat ongelmiksi/sairaudeksi?)
- Figaroll
Pelisääntöjä ei myöhemmin säädellä..
Niinpä joo.. Halata voi puolin jos toisinkin, ei siinä mitään kunhan se ei ole jatkuvaa k.o "vierasta" henkilöä kohtaan. En kyllä suukottelis vieraita edes salassakaan.
Olisi kohteliasta kysymättä esitellä halattava puolisolleen, kertomatta jääminen alkaisi mieltä kalvamaan. Ainakin mua risoo paitsioon jääminen.
Ajatellaan vaikka jokin iltalenkki kullan kanssa, vastaan tulee joku tyyppi, juttelee puolison kanssa eikä ole huomaavinakaan minua..ei olisi kovin kivaa.
Siitähän mielikuvitus alkaa jo jylläämään..;)
Mustis saa ja pitää olla jollain tavalla kunhan pysytään kohtuuden rajoissa, raja on häilyvä niinkuin arvelitkin.
Terveellä pohjalla oleva suhde kestää sivusta hyökkäykset kun molemmat osapuolet luottavat toisiinsa täysillä. Kaikenlaisille epäilyille ei ole silloin tarvetta.- Ninas
"En kyllä suukottelisi vieraita edes salassakaan"
=> lainaus sun kommentistasi, lause jotenkin
vastakohta muulle, mitä kirjoitat..
Juuri kohtuuden rajoissa mustasukkaisuus tuntuu
hyvältäkin, osoitus että toinen välittää.
Jos ollaan lenkkipolulla, oon ihan samaa mieltä
sun kanssa..
Mutta jos ollaankin vaikka kapakassa, pienessä
tai isommassa hiprakassa, kaikki voi olla vähän
toisin. Eikä ihan kaikkea voi selittää niillä
juomingeillakaan :(
Muuten, oli mukava, kun piipahdit :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748