Eli hakisin terraariooni puita ja kiviä luonnosta, tarviiko niitä ennen terraan laittoa keittää tai saunottaa? Kuinka kauan?
Sisustusta luonnosta
4
855
Vastaukset
- jaana84
minä olen kans kerännyt luonnosta kiviä ja oksia ja en ole niitä keittänyt peklkästään kuumalla vedellä pessyt. eihän käärme luonnossakaan ole missään kauheen desifiointi maailmassa elä..
- jere444
Kyllä suosittelisin laittamaan oksat/puut saunaan tai uuniin sataan asteeseen, mutta varo ettei puu/oksa lähde palamaan.
Ja muistaakseni havupuita ei saa laittaa,koska ne tuoksuu niin voimakkaalle että ovat vaarallisia tai jotain sellaista. - se pihka
jere444 kirjoitti:
Kyllä suosittelisin laittamaan oksat/puut saunaan tai uuniin sataan asteeseen, mutta varo ettei puu/oksa lähde palamaan.
Ja muistaakseni havupuita ei saa laittaa,koska ne tuoksuu niin voimakkaalle että ovat vaarallisia tai jotain sellaista.mikä havupuis on pahasta, ei haju. itellä on ihan männyn oksiaki kalifornian kunkulla. pitää kuivata hyvin ennenku laittaa ettei homehdu. ja jos on sellanen mato mikä kovin kosteutta tarvii ni lakata ettei homehdu. itellä on tos ny kunkkubooalle kuivamas helvetin iso paju ja hopeepajun vänkyrä, ihan huoneilmas vaan pari kol viikkoo ni alkaa oleen kait.
- elbertti
Hommasin juuri viljakäärmeen ja kysyin juuri samaista asiaa eläinkaupasta.
Vastaus oli, että OMENAPUUN oksia voi käyttää, mutta havupuista irtoaa jtn "kaasua" tms, mikä saattaa olla vaarallista käärmeelle. Eli en suosittele!
Muuten varmasti kivet yms käyvät. Eikä niitten desinfioonti varmasti pahasta oo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748