Käärmeiden rääkkäystä!

suomen pelkokertoimessa,,,

pelkokertoimesta huomasin mainoksessa että laittoivat rottia ja käärmeitä sekaisin? aika sairasta, ensinnäkin käärmeet voi yrittää syödä rottia ja toisaalta pelokkaat,ahdistunet rotat voivat purra pahoin käärmeen nahkaa,ja käärme voi saada siinä temmellyksessä monia puremia mitkä voi tulehtua ja johtaa käärmeen kuolemaan,,elikä ohjelman tekijät ovat todellakin ajatelleet taas eläinten parasta,,

vastuulliset käärmeen omistajatkaan eivät syötä eläviä hiiriä tai rottia käärmeille,sillä juuri tämä puremisriski vaara, ja etenkin kun tila on suljettu,eikä jyrsijällä samanlaista pakomahdollisuutta kuin luonnossa,,luonnossa puremia sattuu harvoin,rajatussa tilassa niitä taas tulee väistämättä,,,

sairas ohjelma!

4

691

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itke...

Aina ei voi voittaa, senkin kettutyttö!

• mmmm...

Sietäisit saada turpaan. Hän puhui aivan asiaa näinhän se on.. Usko vaan.. ja se ohjelma on todellakin suoraan perseestä..

• ihmeessä?
        mmmm... kirjoitti:

Sietäisit saada turpaan. Hän puhui aivan asiaa näinhän se on.. Usko vaan.. ja se ohjelma on todellakin suoraan perseestä..

sitten katsotte sitä? Kukaan ei ole pakottanut.
        Kaikenlaisia kettutyttöjä sitä maailmaan on syntynytkin... eläinrääkkäystä, PAH!

• pelkokerroin

tosi on että suurin pelkokerroin oli eläimillä, sen takia tämä ohjelma oli säälittävä, miksi pelkokertoimeen tarvitaan eläimiä jotka pelkäävät elämänsä puolesta, eikö ihminen osaa pelätä muuta kuin tänne luotua elämää? Minulla on tällä hetkellä python kädellä eikä kummankaan tarvitse puollustautua tai hyökätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe