Lähetin eilen sähköpostia (Hotmail) yritykseen ruotsiin. Osoite hammar@hammarmaskin.se
Tunnin päästä tuli roskaposti liitteineen, lähettäjänä hammar.eu
Tietenkään en avannut koska tämä em.yritys ei lähetä postia sunnuntaisin.
Kuka tietää mitä lähetän mihinkin?
Olisiko salasanan vaihto paikallaan?
Seuraako joku postiani?
3
684
Vastaukset
- Seuraa,,
Kaikki kynnelle kykenevät vakoilujärjestöt.
Älä käytä hotmailia tärkeisiin asioihin, koska se on kiinteässä yhteydessä amerikkalaisiin vakoilujärjestöihin ja myös MS voi käyttää titoja hyväkseen.
Mistäs tiedät, että on roskapostia?
Monissa yrityksissä on muodollinen automaattinen vastaus ja kiitos yhteydenotosta. Se tulee usein minuutin sisällä, päivästä ja vuorokaudenajasta riippumatta.
Ei kannata hosua. Jos joku todella on äkännyt mailisi, pitää sinun vaihtaa koko asoite.- Kauko Kiito
Ehkä olin liian hätäinen kun poistin viestin. Se .eu siinä hämäsi ja liitteet. Olisi pitänyt selvittää.
- huvittunut~
Kauko Kiito kirjoitti:
Ehkä olin liian hätäinen kun poistin viestin. Se .eu siinä hämäsi ja liitteet. Olisi pitänyt selvittää.
Anteeksi nyt että nauran, sain vain hyvät naurut, ei millään pahalla. Jatkakaa vain.. hyvää loppupäivää kaikille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846