Pian olisi lähtö edessä Kreikkaan. Kuinka paljon puhelut / tekstiviestit tulevat suurinpiirtein maksamaan Suomeen? Tai Suomesta Kreikkaan?
Tyttöystävä jää Suomeen ja luultavasti aika paljon tullaan pitämään yhteyttä
Puhelut Kreikasta suomeen?
5
5469
Vastaukset
- tyttö9879854
Itse olin vähän aikaan sitten kreikassa ja aika paljon tuli soiteltua ja tekstailtua Suomeen. puhelut 0,56e/min, vastaanotto 0,27/e ja en ole varma mutta tekstiviestit ovat muistaakseni 0,20e viesti :P
- operaattorin
Nettisivuilta, siellä on myös tiedot ulkomaiden puheluiden hinnoista. Nykyään hinnat ovat suunnilleen samoja eri operaattoreilla ja edellä olevan kommentissa muut ovat kohdallaan ainakin suunnilleen, mutta tekstarit n. 28 c/kpl.
Eli puhelut ja tekstarit paljon kalliimpia kuin kotimaassa soitetut. - Suomesta Kreikkaan
Jos sulla on Kreikassa käytössäsi suomalainen liittymäsi, ei tyttöystävällesi tule lisäkuluja. Tekstiviestin hinta on sama kuin Suomessa, mutta puhelusta, johon vastaat, joudut hiukan maksamaan, kuitenkin vähemmän kuin jos itse soittaisit hänelle Suomeen.
Operaattorisi kertoo hinnat kaikkein parhaiten, katso sivuilta. - kysyvä
Miten voi tapletin avulla soittaa suomesta kreikkaan kännykkä
numeroon ja miten pitää toimia kertoisko joku - maksanutkatkerastiJoskus
Skype pelittää ilmaiseksi,samoin watsapp puhelut. Tarkkana datasiirron kanssa,wlan käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229