Opiskelen kasvatustiedettä ja haaveilen työstä ala-asteen opettajana. Onko jollain kokemusta mitä sivuaineita kannattaisi valita ihan tässä ekana vuonna? Joista olisi sitten mahdollisesti hyötyä..Olen miettinyt erityispedag. laajaksi sivuaineeksi ja kasvatuspsykologiaa suppeaksi.
Sivuaineista
1
348
Vastaukset
- tuleva ope
ite en ekana vuonna sivuaineita ottanu, eikä se olis kyllä ollu mahdollistakaan eikä kannattavaakaan. tekemistä kyllä riitti ilmanki. sitten, kun sivuainevalinta on ajankohtanen, kannattaa miettiä, mikä itseä kiinnostaa tai niin kuin minua neuvottiin, kannattaisi ottaa sivuaineeksi sellainen aine, jossa kokee olevansa heikko, koska silloinhan opiskelusta saa eniten hyötyä. no, itse kuitenkin ajattelin pitemmällä tähtäimellä ja päätin suorittaa kaksoiskelpoisuuden eli siis tehdä pitkän sivuaineen omassa tapauksessani äidinkielestä (=suomen kieli ja kirjallisuus). nostaa palkkaa ja parantaa työmahdollisuuksia ja eipä silti, äidinkieli on muutenkin aina ollut lähellä sydäntä:) eli siis sivuaineeksi sitä, mikä kiinnostaa, erkka ei oo ollenkaan huono vaihtoehto, itsekin tekisi mieli sitä opiskella, mutta alkaa olla jo siinä määrin pisteitä ja yliopistovuosia takana, että ehkä tyydyn siihen, kun saan parin vuoden päästä luokanopen ja äidinkielen opettajan paperit käteeni. tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005