ulkomaalaiset varmasti ihmettelevät suomalaisia,koska suomalaiset sanovat toisten mielipiteille olet kateellinen ja tällei hohhoijakkaa.tää oli sit VAA MUN MIELIPITEENI.SUOMALAISILLE PITÄÄ PAINOTTAA TUOTA "MINUN MIELIPITEENI ON ETTÄ" lausetta.MUN MIELIPIDE ON TÄÄ:Annan pitäisi mennä laulutunneille ja jos haluu tehdä tanssimusaa ja tanssia niin kantsii mennä tanssitunneille.Annahan sanoi että idols laulajia on jo liikaa hmm...eiks fanien kantsis nyt sanoo sitte että Anna se tässä kateellinen on MUN MIELESTÄ Anna pelkää,että idolsista tulee joku r & b laulaja niinkuin tulikin eiks sen nimi ollu joku Jaana.
mielipiteet
pissis^^
1
224
Vastaukset
- pissis^^
niin ole hyvä ja kerro se minulle.tiedoksi sitte jollekin joka sanoi "oot vaa kateellinen" legenda sanonta täällä suomessa :D niin en ole elämässäni ketään kohtaan tuntenut kateutta en tiiä miksi mä oon vaa iloinen siitä mitä mulla on tällä hetkellä esim.lauluääni joka on mulle tosi tärkeä ja auttaa selviytymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2554544
- 444465
- 623237
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164