Minulla todettiin psori n. puoli vuotta sitten. Läiskiä koko kropassa ja paljon. Nyt käyn valohoidoissa. Lääkärini suositteli minulle ilmastohoitmatkaa. Voitteko matkoilla käyneet kertoa kaikkea mahdollista infoa? Lääkärit, ohjelmat, ihmiset, aktiviteetit, ruoka jne jne jne...
Suurin huolenaiheeni on, miten voin olla töistä pois 3 vkoa. Ilman palkkaa. Matka ei ole sairaslomaa, vai?
Ilmastohoitomatka
6
2612
Vastaukset
- tietoa sulle
omavsatuu on 300 ekua. pitää olla psorilliton jäsen ja haetaan omalla kaavakkeella plus b-lausunto. kaikki ei välttämättä pääse vaan pahimmat. hoitopaikka on valle marina. ruoka hyvää..lämmintä ja aurinkoa aurinoka. iho yleensä paranee täysin ja niveletkin vetreentyy. niin ja kela maksaa kuntoutusrahaa, jos joudut ottamaan vapaata töistä.
itse oon ollut kolme kertaa. ainoa huono puoli on se, että aika tulee pitkaksi ja auringonotto on rankkaa puuhaa...- eriksonss
tarkennuksena sellainen että ei tarvitse olla psoriliiton jäsen. Kaikki voi hakea.
Itse olin Vallessa ja aika ei tullut pitkäksi yhtään. Mahtava paikka ruoka hyvää, aurinkoa riittää = iho paranee. Itsellä iho parani täysin ja pysyi hyvänä vielä pitkään reissun jälkeen.
Ei muutakuin hakemusta sisään ja matkalle - Iho sökönä
Mua kiinnostais ihonhoitomatka myös. Mutta mulla on aika rankka sosiaalisten tilanteiden kammo. Taitanee estää matkan? Oletan että siellä ei pelkästään oteta aurinkoa vaan istutaan myös oppitunneilla tms yhteistoimintaa joka ei taida sopia mulle?
- matkaala olut
Iho sökönä kirjoitti:
Mua kiinnostais ihonhoitomatka myös. Mutta mulla on aika rankka sosiaalisten tilanteiden kammo. Taitanee estää matkan? Oletan että siellä ei pelkästään oteta aurinkoa vaan istutaan myös oppitunneilla tms yhteistoimintaa joka ei taida sopia mulle?
itsekin kuulun tuohon ryhmään
mutta hyvin minä reisussa pärjäsin ei niitä tunteja niin paljoa ollu
- ...
Lisää tietoa matkoista psoriliiton sivuilta:
http://www.psori.fi/fin/psoriasisliitto/ilmastokuntoutusmatkat/ - ilmasto matkalla olut
Hei suotitel matkaa lämpimästi ite tulin netiin katsomaan josko pääsisin uudestaan;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707