Hei
Onko kukaan ladannut rahaa SIPDiscountiin lankapuheluita varten?
Rekisteröidyin sinne, mutta kun yritin ladata rahaa, tulin epäluuloiseksi, koska sieltä kysyttiin outoja tietoja. Klikkasin aluksi oman luottokorttini kuvaketta, minkä jälkeen ohjelma kysyi matkapuhelinnumeroani. Perusteluna oli turvallisuussyyt. Tuntuu kummalta, miksi ihmeessä pitäisi antaa luottokorttinumeron lisäksi kännykkänumero? Jätin prosessin kesken.
Onko tuo matkapuhelinnumero jotenkin perusteltavissa oleva pyyntö?
Kokemuksia SIPDiscountista?
5
1352
Vastaukset
- tietysti
ole perusteltavissa oleva pyyntö. Päästääkö eteenpäin ilman sitä numeroa? voihan olla ettei sitä numeroa jollain edes ole, --toikin voi riittää.Muutenkin vähän kumma juttu jos outoja kyselee, vaihda johonkin toiseen, itsellä aikanaan toimi toi VoipStunt hienosti tosin nykysin käytän Skypen Pro versiota. http://www.voipstunt.com/en/index.html
- Varovainenpälättäjä
Kännykkänumeron pyytämistä perustellaan turvallisuussyillä ja kun sen on antanut, sieltä pitäisi tulla joku tekstiviesti jos oikein muistan.
Mutta hiukan oudolta tuntuu, joten taidan kokeilla ensin tuota -- ja sitten vaihtaa johonkin toiseen. Kokeilin jo jättää kentän tyhjäksi, mutta niin ei päässyt eteenpäin.
En asu Suomessa (ja siksi tarve voip-puheluihin on kova kun sinne kuitenkin soittelen) enkä tiedä tästä alasta paljonkaan.
Ovatko nämä palveluntarjoajat kansainvälisiä, eli tuota voipstuntia käyttää muualtakin kuin Suomesta?
Skypeä minunkin piti alkaa käyttää, mutta ostin sitä varten tietämättömyyttäni Siemensin gigaset-puhelimen, ja vasta jälkeenpäin minulle selvisi, ettei gigaset toimi Skypen kanssa. Nyt vaihtoehtoina on ostaa Skype-puhelin ja heittää Gigaset roskiin tai saada tuo SIP toimimaan Gigasetissä jotenkin.
- ..soitellaan..
Sieltä tulee sinulle tekstiviesti, missä on henk.koht. koodi mikä pitää sitte näpytellä siihen "soitto-ohjelman" johonkin kohtaan, en nyt muista ihan tarkkaan miten se meni, mutta ilman koodia et pääse soittelemaan ja lataamaan rahaa/puheaikaa.
- Varovainenpälättäjä
Eli oletko sinä käyttänyt SIPDiscountia?
- ..soitellaan...
Varovainenpälättäjä kirjoitti:
Eli oletko sinä käyttänyt SIPDiscountia?
En juuri sitä ohjelmaa, mutta samanlainen vaatimus oli ohjelmassa mitä minä käytän, varmasti se on toimiva kokonaisuus.
Tommoinen on minulla:
http://www.voipdiscount.com/en/
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239