Kokemuksia SIPDiscountista?

Varovainenpälättäjä

Hei

Onko kukaan ladannut rahaa SIPDiscountiin lankapuheluita varten?

Rekisteröidyin sinne, mutta kun yritin ladata rahaa, tulin epäluuloiseksi, koska sieltä kysyttiin outoja tietoja. Klikkasin aluksi oman luottokorttini kuvaketta, minkä jälkeen ohjelma kysyi matkapuhelinnumeroani. Perusteluna oli turvallisuussyyt. Tuntuu kummalta, miksi ihmeessä pitäisi antaa luottokorttinumeron lisäksi kännykkänumero? Jätin prosessin kesken.

Onko tuo matkapuhelinnumero jotenkin perusteltavissa oleva pyyntö?

5

1352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietysti

ole perusteltavissa oleva pyyntö. Päästääkö eteenpäin ilman sitä numeroa? voihan olla ettei sitä numeroa jollain edes ole, --toikin voi riittää.Muutenkin vähän kumma juttu jos outoja kyselee, vaihda johonkin toiseen, itsellä aikanaan toimi toi VoipStunt hienosti tosin nykysin käytän Skypen Pro versiota. http://www.voipstunt.com/en/index.html

• Varovainenpälättäjä

Kännykkänumeron pyytämistä perustellaan turvallisuussyillä ja kun sen on antanut, sieltä pitäisi tulla joku tekstiviesti jos oikein muistan.

Mutta hiukan oudolta tuntuu, joten taidan kokeilla ensin tuota -- ja sitten vaihtaa johonkin toiseen. Kokeilin jo jättää kentän tyhjäksi, mutta niin ei päässyt eteenpäin.

En asu Suomessa (ja siksi tarve voip-puheluihin on kova kun sinne kuitenkin soittelen) enkä tiedä tästä alasta paljonkaan.

Ovatko nämä palveluntarjoajat kansainvälisiä, eli tuota voipstuntia käyttää muualtakin kuin Suomesta?

Skypeä minunkin piti alkaa käyttää, mutta ostin sitä varten tietämättömyyttäni Siemensin gigaset-puhelimen, ja vasta jälkeenpäin minulle selvisi, ettei gigaset toimi Skypen kanssa. Nyt vaihtoehtoina on ostaa Skype-puhelin ja heittää Gigaset roskiin tai saada tuo SIP toimimaan Gigasetissä jotenkin.

• ..soitellaan..

Sieltä tulee sinulle tekstiviesti, missä on henk.koht. koodi mikä pitää sitte näpytellä siihen "soitto-ohjelman" johonkin kohtaan, en nyt muista ihan tarkkaan miten se meni, mutta ilman koodia et pääse soittelemaan ja lataamaan rahaa/puheaikaa.

• Varovainenpälättäjä

Eli oletko sinä käyttänyt SIPDiscountia?

• ..soitellaan...
        Varovainenpälättäjä kirjoitti:

Eli oletko sinä käyttänyt SIPDiscountia?

En juuri sitä ohjelmaa, mutta samanlainen vaatimus oli ohjelmassa mitä minä käytän, varmasti se on toimiva kokonaisuus.
        Tommoinen on minulla:
        http://www.voipdiscount.com/en/

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe