Katsokaa, miten Ridge ja Brooke tapasivat toisiaan ensimmäisen kerran!
http://www.youtube.com/watch?v=9TMpJE7rkHo
Ridgenin ja Brookenin ensitapaaminen
6
675
Vastaukset
- oli tuo :)
Maaginen hetki tosiaan, mutta muistinvirkistykseksi kerrottakoon että Brookehan näki Ridgen ensimmäistä kertaa jo sairaalassa käydessään Carolinen sairashuoneessa kuokkailemassa.
- cecilia 35
Ja Stephanie on niin mahdottoman hoikka. Rouva on nyttemin pyylevöitynyt melkoisesti!
- itse?
cecilia 35 kirjoitti:
Ja Stephanie on niin mahdottoman hoikka. Rouva on nyttemin pyylevöitynyt melkoisesti!
Oletko itse pysynyt viimeiset 21 vuotta yhtä hoikkana jos arvostelet Stephanieta (Susan Flannery)? Otapa huoimioon että SF:lle on tullut ikää vuosien varrella, hän on sairastanut mm. syövän ja sairastaa myös fibromyalgiaa että eiköhän lääkkeilläkin ole ollut oma osansa asiassa.
- Cecilia 35
itse? kirjoitti:
Oletko itse pysynyt viimeiset 21 vuotta yhtä hoikkana jos arvostelet Stephanieta (Susan Flannery)? Otapa huoimioon että SF:lle on tullut ikää vuosien varrella, hän on sairastanut mm. syövän ja sairastaa myös fibromyalgiaa että eiköhän lääkkeilläkin ole ollut oma osansa asiassa.
Sehän oli vain toteamus. Vai väitätkö toista, ettei S. olisi lihonut?
Minua ei nyt voi verrata siihen, mitä olen ollut 35v-21v =14 -vuotiaana. Harva on aivan samoissa mitoissa kuin varhaisteininä. Ja mitä minun painoni tähän kuuluu?
Ymmärretään kyllä, että sairaudet ovat osaltaan syynä pulskistumiseen! Ikävää Stephanien puolesta. Toivottavasti vointinsa kohenee, olisi surullista menettää hänet sarjasta. Hän on eräs vahvimpia hahmoja.... - toteamus
Cecilia 35 kirjoitti:
Sehän oli vain toteamus. Vai väitätkö toista, ettei S. olisi lihonut?
Minua ei nyt voi verrata siihen, mitä olen ollut 35v-21v =14 -vuotiaana. Harva on aivan samoissa mitoissa kuin varhaisteininä. Ja mitä minun painoni tähän kuuluu?
Ymmärretään kyllä, että sairaudet ovat osaltaan syynä pulskistumiseen! Ikävää Stephanien puolesta. Toivottavasti vointinsa kohenee, olisi surullista menettää hänet sarjasta. Hän on eräs vahvimpia hahmoja....Tuo oli tosiaan vain toteamus, ei arvostelua. Näethän itsekin, että on lihonut. Olisi väärin sanoa, että laihtunut. Joten toteamuksia nämä vain!!
- "Dallasissa"
cecilia 35 kirjoitti:
J.R. yritti jallittaa, mutta ei menny halpaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337