Nyt on hevonen hukassa!

Ball.

Olin erittäin onnellinen kolme tuskaista vuotta sitten, kun pihaamme astui OMA lämminveriseni. Ehdimme kokea sen kanssa ihanan YHDEN vuoden, kunnes hevosen entiseltä omistajalta kysyimme papereita, joitase ei koskaan toimittanut... joo vähän outoa mutta se on piiitkä tarina.

Kysyisin, tiedättekö yhtään, missä mahtaisi nykyään majailla lämminveriruuna, 14 vuotias DUTY FREE GALLANT eli KALLE? Se on noin 155-160 cm, tummanruunikko. Kukahan sen mahtaisi omistaa nykyään? Se on ex-ravuri. Toivon, että jos sinulla on pieninkin havainto Kallesta, voisitko kirjoittaa tänne? Jos tiedät missä Kalle on tai olet hoitanut/ratsastanut sitä, voin antaa sähköpostini.

Kalle: http://sukuposti.net/sukutietokanta.php?Numero=195100

kiitos

4

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hepuli
      • tgrfdcjuyhgbhlkg

tiedänpä tapauksen ja nyt puhuu tytöt puuta heinää.
        Kalle on oivassa paikassa ja sen pituinen se.

• kilpokoipi

siis mä en jaksa ymmärtää tällaisia tapauksia kun ensin on hevonen sitten ei olekaan ja sitten vuosien päästä ruvetaan itkemään sen perään. Miksi hevonen teiltä lähti? ja jos hevonen on tunnistettu niin hippos kertoo kyllä kaikki tiedot. Ja miksi ostaa hevonen jos ei saa edes papereita??? nyt on kyllä turha ruikuttaa että on kolme viimeistä vuotta ollut tuskaa. Tiedän kyllä missä hevonen on nyt ja tiedän kuka sen omistaa ja tiedän myöskin sen että sen on paljon parempi nyt kuin kolme vuotta sitten.

• alg

miten sä voit sanoo noin toiselle?mistä muka tie et sillä on parempi ny ku kolme vuotta sit?ja ehkäpä se on ettiny sitä ny tän kolmen vuoden aikana.voihan sitä vaan kysyy et mitä entiselle hepalle kuuluu.vai eikö muka voi?ehkä ne oli sopinu hevosta ostaessa että ne lähetetään postissa jos se vaikunohti ne kotiinsa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe