TIETÄÄKÖ KUKAAN MISTÄ SAISIN VALOPALLOJA HALVALLA? JOSKUS LÖYSIN JOTAIN VIIDEN EURON PALLOJA MUTTA EN MUISTA MISSÄ NIITÄ OLI:). NYT OON LÖYTÄNY JOTAIN 12 EURON MUTTA EN VIELÄ AINAKAA USKALLA OSTAA NIITÄ KU KUITENKI SE ON KOHTA JOSSAIN JÄRVENPOHJASSA.
VALOPALLOJA!!!??????????
??????????
1
696
Vastaukset
- valopalloja
ei ole. Googlaa netistä jos jossain on valopallokisoja niin ehkä ne proshopissa myy jäljellejääneet. Taisin itse pari vuotta sitten ostaa Gumbölestä - tais olla just toi 5 egee öbaut.
Valopalloilla pelaaminen ei oo niin hyvä juttu kun vois ajatella. Ajattelin silloin, että pääsee rauhassa kiertään kun lähtee niin myöhään et viimeiset väylät menee valopalloille. No, mitään rauhaa siellä oo kun on villin lännen säännöt ja jengi oikoo eikä kierrä väyliä järjestyksessä ja pahimmillaan vetelee Cross-Countryä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803