tässä teille kaikille, kun täällä tää Stadilaisuus on nyt ollyt näemmä enemmänkin framilla. Vassoguud:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?i d=1603386
Kyllä luonnon varjeltava monimuotoisuus on kiinni sydämestä ja mielenlaadusta, aisteita ja ajatuksesta - ihmisyydestä.
Ps. herättääkö Vuoden luontokuva 2008 teissä millaisia ajatuksia?
Stadilaisen mieltä se lämmittää - kaikki aistit herättää; tunnelmat.
:-D Vuoden luontokuva
26
1291
Vastaukset
tuohan oli ihan tunnelmallinen kuva ja eiköhän se talvikin sieltä tule.
"Betoniviidakko"
MarttyyriMallari-TTtIhminen luomuksineen on osa suurta luontoa. Kaikki on luonnosta - myös betoni, asfalttia ja auto. Ja jatkuvassa vuorovaikutuksessa - niin hyvässä kuin pahassa (kelle mikäkin mitäkin sitten onkaan).
- sininen_sitruuna
ja sitten kun sen talvi tulee.. uutisoidaan kun talvi on yllättänyt autoilijat siellä päin :)
Pieni huurrekerros tiellä ja jo on ketjukolari valmis :) sininen_sitruuna kirjoitti:
ja sitten kun sen talvi tulee.. uutisoidaan kun talvi on yllättänyt autoilijat siellä päin :)
Pieni huurrekerros tiellä ja jo on ketjukolari valmis :)ja useimmat näistä typeryksistä jotka päätyvät ojan pohjalle ovat miehiä.
"Tasa-arvo ei ole vieä todellisuutta tämän asian suhteen"
MarttyyriMallari-TTt- sininen_sitruuna
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
ja useimmat näistä typeryksistä jotka päätyvät ojan pohjalle ovat miehiä.
"Tasa-arvo ei ole vieä todellisuutta tämän asian suhteen"
MarttyyriMallari-TTtmiehienhän tunnetusti pitäisi olla ammattimaisia kuljettajia liikenteessä. Toista se on tälläisellä omituisella peikkotytöllä, jonka kanssa auto ei tule koskaan toimeen :)
sininen_sitruuna kirjoitti:
miehienhän tunnetusti pitäisi olla ammattimaisia kuljettajia liikenteessä. Toista se on tälläisellä omituisella peikkotytöllä, jonka kanssa auto ei tule koskaan toimeen :)
jaksa uskoa tulevani autojen kanssa myöskään juttuun joten oon kaikkien turvallisuuden vuoksi jättäny koko touhun muille ja kuljen ennemmin jalkasin :D
- sininen_sitruuna
NtiBebs kirjoitti:
jaksa uskoa tulevani autojen kanssa myöskään juttuun joten oon kaikkien turvallisuuden vuoksi jättäny koko touhun muille ja kuljen ennemmin jalkasin :D
toimeen, mutta ne ei halua tulla mun kanssa toimeen :P En ainakaan tunnusta.
En kyllä erityisesti rakasta hiekkateitä, joissa on puoli metriä lunta ja pitäisi vielä nähdä missä se tiekin menee :P sininen_sitruuna kirjoitti:
toimeen, mutta ne ei halua tulla mun kanssa toimeen :P En ainakaan tunnusta.
En kyllä erityisesti rakasta hiekkateitä, joissa on puoli metriä lunta ja pitäisi vielä nähdä missä se tiekin menee :Pnähny mitään hyvää syytä aikoinaan ajaa korttia kun täällä pääsee paikkareilla kuitenkin tarpeeksi hyvin ja kaikki on kuitenkin suhteellisen lähellä. Nyt kahden lapsen kanssa se tosin olis ihan jees mutta jos mä ajaisin kortin niin en suostuis ajaan pimeellä,sateella,liukkaalla,ruuhkassa...no helpommin sanottuna ajaisin vaan aurinkoisena kesäpäivänä ja mahdollisimman syrjässä. :P Toisekseen en usko,että koskaan edes korttia saisin koska jokainen opettaja ottais kahden ajotunnin jälkeen loparit.
- sininen_sitruuna
NtiBebs kirjoitti:
nähny mitään hyvää syytä aikoinaan ajaa korttia kun täällä pääsee paikkareilla kuitenkin tarpeeksi hyvin ja kaikki on kuitenkin suhteellisen lähellä. Nyt kahden lapsen kanssa se tosin olis ihan jees mutta jos mä ajaisin kortin niin en suostuis ajaan pimeellä,sateella,liukkaalla,ruuhkassa...no helpommin sanottuna ajaisin vaan aurinkoisena kesäpäivänä ja mahdollisimman syrjässä. :P Toisekseen en usko,että koskaan edes korttia saisin koska jokainen opettaja ottais kahden ajotunnin jälkeen loparit.
se pahin painajainen :P Pakko vaan ajella, kun ei muuten pääse töihin, ei silti autosta en luopuisi mistään hinnasta :)
- jokujokunen
ajatus oli se, että onpas ollut ajanhermolla oleva ja fiksu kaveri tuo kuvaaja. Erilaisuus erottuu massasta ja viiden tonnin nettoaminen nappaamalla kuva omalta parvekkeelta on aina hatunnoston arvoinen suoritus.
Yhtään positiivista ajatusta luonnontilasta, luonnosta, talvesta tai helsingistä ei irronnut.sade, kylmyys, puristusote sateenvarjosta, voimien mittelö ihminen vastaan tuuli - kummallakin oma tehtävänsä ja kantamuksensa.
Minulle tuli todella hyvä olo tuosta kuvasta.
- sininen_sitruuna
masentava otos :)
Kylmä, nihkeä betoniviidakko, yöks. :)ne on joka viidakossa. Jokaisessa niissä ja niissä jokaisella on oma taistelunsa.
Minusta luonnossa kauneinta on sen vahvuus ja haavoittuvuus - kaikki samassa paketissa. Niinkuin meissä ihmisissä.
- Lähden luontoon -
tuo mieleen aikoinaan olleen LA nikin, mikä oli "Sadesielu".
Tosin yksi nainen väänsi sen muotoon "Säteinen".
Itse kuvasta sen verran, että en laskisi sitä luontokuvaksi.
Juniorikuva vastaavasti oli hyvä, pojan kamera putkineen oli myös hyvää laatua.http://uk.youtube.com/watch?v=bIc6y99VJwc
Onko tämä tyypillistä?- Asiasta.huvittunut
Saikohan?
- manna gryn
ilmasto lämpenee kiihtyvällä nopeudella => napajäätiköt sulavat => meren pinnat kohoavat => helsinki peittyy meren alle.
- tästä..
opimme,kiihdytetään ilmastomuutosta,hukutetaan Helsinki!
- En.kerro
Kyllä sitä lunta ikävöi viime syksynä aika monesti täälläkin...
Mutta tuolla kuvan ihmisellä on hyvä sateenvarjo, ei sellainen mikä kääntyy nurinpäin kun vähän tuuli puhaltaa :) - rapiskarpalo
juuri noita ilmoja ajatellen muutama vuosi takaperin ensimmäisen viimaa ja sadetta kestävän ulkoilupuvun joka hengittää kyllä ulospäin (ei niin hiostava kuin kurapuku) Semmoiset päällä hiihtelen vielä nykyäänkin paikasta toiseen ja kuten tänäänkin aivan ihanaa oli kulkea sateisella asfaltilla. (heti kärkeen puolustus on mulla muitakin kledjui)
Minussa kuva vaan herättää fiilistä: ei haittaa meitsillä on säähän kuin säähän sopivia kledjui ja aina pääsee landella käymään (kuten viime helmikuussa tekemään lumitöitä) ja perkeleen ilmastonmuutokset ja minne jäi ne lapsuuden talvet kun ihan stadin keskustassakin sai vetää kommandopipo päässä ettei naama jäädy pakkasen vuoksi ja entäs pakkasrajan ylitys kun ei tarinnut kouluun mennä.
Mä rakastan Helsinkiä sen monimuotoisuutta ja pienen matkan päässä kotipihalta tämän näköistä (tosin kuva otettu jo toukokuun lopussa)
http://www.aijaa.com/v.php?i=2936874.jpg
puhumattakaan lukuisista muista paikoista, betoni viidakko/meri/ja vihreä luonto kaikki löytyy ihan samasta paikasta Urbania on sisällä.
Siksi ne koittaa kattaa kaupunkien keskustoja etc. ettei olla ihan landella.- Serpico
Luonnossa vaeltaminen. Hermot lepäävät, aistit virkistyvät :)
- feikkikuva!
Kuvaaja kertoi että pyysi kaveriaan menemään ulos sateeseen että saisi kuvan.Ja tuohan voi olla vaikka kesäyöllä otettu!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.36014050Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1002131- 931789
- 831693
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451271- 971220
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2801073Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi281034Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211033Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73997