Lähti/laitettiin Popedasta pois vuonna 2000
Oli sellainen tosi positiivisen oloinen, hauska, iloinen ja vitsikäs veikko ja osasi soittaa pianoa ja koskettimia erinomaisesti. Lisäksi hallitsi myös kitaran ja basson soiton. Soitteli joillakin keikoilla&biisen aikana kitaraa myös. Oli mahtava näky kun lavalla oli kolme äijää kitaran varressa!!! Mies oli kova nauramaan ja kertomaan tarinoita...
Mitä se sälli nykyään touhuu? ilmesesti musahommat jättänyt ainakin leipätyönä???
Jukkis
7
1268
Vastaukset
- Soulsuvivor
Frendini mukaan Jukkis on erä/kalastusoppaana. Ainakin Sapeessa on äijä nähty. Loistava tyyppi oli..Ainakin aikoinaan. Terkkuja jukkikselle.
- herra ite
oli joku vuosi sitten erä/kalastusoppaanna Kuusamossa Kuusinkijoella.Kuusinki.comin sivuilla on kuvia Jukkiksesta.
- tekee
herra ite kirjoitti:
oli joku vuosi sitten erä/kalastusoppaanna Kuusamossa Kuusinkijoella.Kuusinki.comin sivuilla on kuvia Jukkiksesta.
Jukkis on jo vuosia tehnyt sähköhommia Tampereella,, ja saataa löytyä Sibriina-baarista jos nähä haluaa?
- löytyy
tekee kirjoitti:
Jukkis on jo vuosia tehnyt sähköhommia Tampereella,, ja saataa löytyä Sibriina-baarista jos nähä haluaa?
Myös. Kuten Costello ja Pate Kivinenkin.
- sille tuli
Costello ja Melartin antoivat Jukkikselle potkut jostain syystä. Pate ei olisi halunnut potkuja antaa.
- Mä vaan
että Costello ja Mellu halus sen pois bändistä mutta kysymyshän kuuluikin: MITÄ JUKKIS NYKYÄÄN TEKEE!!!
- Jukkiksesta
Mä vaan kirjoitti:
että Costello ja Mellu halus sen pois bändistä mutta kysymyshän kuuluikin: MITÄ JUKKIS NYKYÄÄN TEKEE!!!
Jukkis on jo vuosia tehnyt sähköhommia Tampereella kuten tässä ketjussa jo on mainittu, mutta ilmeisesti et sitä huomannut kun noin pitää raivota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309