Laihdutin 19kg

Tavoitteeseen jouluksi -08

Kannusteena ja motivaationa muille saman asian kanssa painiville;

Helmikuussa -08 tajusin muutamien jouluna otettujen kuvien perusteella, että ei helvetti, tämä ei voi mennä näin! 3-kymppiä alkoi tulla uhkaavasti mittariin ja näytin kuvissa todella ikäiseltäni... - kun taas hoikkana olen huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen. Siitä se "keskitysleiri"-meininki alkoi ja nyt olen siis laihduttanut tähän mennessä 19kg. BMI on jo normaalipainon puolella (siirtyi normaalin puolelle pari kiloa sitten).

Tarkoitus on laihtua vielä 8-11kg ennen joulua ja vuodenvaihdetta. Saldo olisi sen jälkeen kolmisenkymmentä pudotettua kiloa vuoden 08 aikana...!

Kysykää jos kiinnostaa, en osaa sanoa nyt muuta kuin että ajoittain oli äärimmäisen vaikeaa, enkä vieläkään usko, että tavoitteessa olen JO runsaan 2kk:n päässä... Matka tähän hetkeen on ollut PITKÄ.. verta, hikea ja kyyneliä. Mutta nyt tunnen itseni taas, peilistä ja valokuvista katsoo tuttu ihminen joka oli kadoksissa lähes 4 vuotta...

Kannustukseni kaikille painonsa kanssa taisteleville, tiedän mitä se on. Punaisen langan löytäminen ei ole niin yksinkertaista ja itseään niskasta kiinni ottaminen on yksi naurettavimmista kuulemistani kehotuksista ollessani ylipainoinen.

3

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liisa S.

Onneksi olkoon! Upea saavutus. Tiedän itsekin, että laihduttaminen ei ole helpppoa; siihen todellakin tarvitaan verta hikeä ja kyyneliä. Itseä niskasta kiinni ottaminen - kommentit huvittavat minuakin - Se on niin paljon helpommin sanottu kuin tehty.

Itse olen sitä mieltä, että dieetit eivät ole paras mahdollinen keino laihtua pysyvästi - elämäntaparemontti yleensä kantaa pidemmälle. Tosin dieetistä voi saada hyvän startin laihduttamiseen. Millainen laihdutusohjelma sinulla oli? Laihdutitko yksin vai ryhmässä?

Sinulla on kova urakka takana, mutta tarvitset vielä voimia tulevaakin varten. Tsemppiä!

• Perässä yritän rämpiä

Onnea paljon saavutuksellesi ja toivon helppoa jatkoa pudotuksellesi. Tuossa ylempänä just äsken laitoin tuon viestin "Lipsuu,lipsuu, mut ei retkahda"..Tälläistä tää on, vaatii hurjaa itsekuria ja on todella kuin verta, hikeä ja kyyneleitä. Viellä tuo, kun olen jo saanut pois yli 10kg, on olo pirteä ja askel keventynyt. Senkin takia musta tuntuu, että hyvä olla näinkin, vaikka ylipainoa on tuo 13kg viellä. Ja kyllähän se ylimääräinen näkyy tuossa keskivartalolla. Tykkään paljon käydä jumpassa ja liikkua. Herättelen loppujen kilojen puotto motivaatiotani lueskellen välillä kg-lehteä ja tänään lainasin Kari Sivolan kirjoittaman kirjan "Näin minä onnistuin". Todella mielenkiintoinen ja humoristisesti kirjoitettu, laihduttajan omaelämänkerta. Vähän samanlainen laihdutushistoria kun mullakin, laihduttanut painonvartioissa ja kaikki tullut aina takaisin. Mutta ei muuta, kun mennään päivä kerrallaan kohti tervellisempää elämää!

• Mitäs sinulle kuuluu nyt? Joko olet taivoitteessasi?
      Kerros vähän että millä tavalla sait kilot karistettua? Itekkin muka yrittelen laihduttaa mutta lihoan vaan enemmän. Lasken painonvartioiden pisteitä kun sain tutulta nuo vihkot sun muut mutta mulla ei ole edes mitään hajua montako pistettä saisin syödä eli syön vähän miten sattuu välillä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7080
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      705
      3202
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      117
      1413
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      221
      1221
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe