Hei! Sattuisiko kukaan tietämään saako vuonna 2006 ilmestynyttä teosta Japani : pienoishakuteos Japanista (toimittajat Takeshi Yoro, Taku Miki ja Genjiro Ito) ostettua tai tilattua mistään? Tiedän, että teos on jaettu ilmaiseksi Suomen kirjastoille, mutta onko tavallisen ihmisen mahdollista hankkia se itselleen? Epäilen tätä, mutta olisi mukava saada asiasta varmuus. Jos teoksen ostaminen on mahdollista, niin osaisiko joku arvioida sen hintaa? Kirjastosta olen teoksen muutamaan kertaan lainannutkin, mutta teokseen ihastuneena ihan oman kappaleen omistaminen olisi mukavaa. Jos jollain siis on mitään tietoa asiasta, niin olisin erittäin kiitollinen tiedoista.
Japani : pienoishakuteos Japanista omaksi...
adis-chan
2
1654
Vastaukset
- kirjastonhoitaja
Kokeilepa laittaa viestiä osoitteeseen
japania@japania.org
Yhdistyksellä on myös kotisivut netissä, joilla kerrotaan jäsenyydestä, lehdestä, matkoista, harrastusseuroista jne. Toimii Helsingissä.- adis-chan
Kiitos paljon tiedosta! :) Yritän sitten sieltä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174