Mitä mieltä ootte Ponimäen tilasta(Ylöjärvi)? Tää on siis vaan mun mielipide, mutta musta hevoset siellä on kauhean haluttomia, laiskoja ja kyllästyneitä. Siellä on tosi pieni kenttäkin johon ahdataan seitsemänkin ratsastajaa samaan aikaan. Siellä ei ole kauhean hyvä ilmapiiri.. Muistakaa että tämä oli minun mielepiteeni.:)
Ponimäki
4
1677
Vastaukset
- Ponimäellä poikennut
Talliolot eivät varmastikaan vastaa nykyasetuksia, hevoset ovat matoisen näköisiä, satulat ovat huonokuntoisia ja muutenkin aika villiä meininkiä.
- tallilla pitkään käynyt
Mistä näitä juttuja tulee... hevoset madotetaan säännöllisesti Ponimäellä, joten matoisia hevosia olet nähnyt varmasti unissasi, tai sitten olet nähnyt esimerkiksi kesäihottumaisen hevosen, tai jotain muuta, mitä et ehkä ole ymmärtänyt. Talli on vanha (ja on totta että ei vastaa nykyasetuksia, siirtymäaikaa on vielä), mutta ajaa asiansa ja suojaa hevoset öisin. Hevoset ovat koko päivän tarhattuina, eivätkä joudu turhautumaan karsinassa, toisin kuin monessa muussa paikassa.
Mitähän tämä "villi meininki" tarkoittaa? Myöskin satulat ovat tietääkseni aivan hyvässä kunnossa.
- Ravuri x 2
Alkuun ehkä juuri tuo oli ongelma, että ratsastajia oli tunnilla liian monta yhtä aikaa, mutta viime aikoina on ollut hyvin tilaa ja kaikki ok. Opettaja on ehkä omanlaisensa, mutta hyvin toimeen tullaan!
- Minmiimi
Hei, tahtoisin tietää, mitä mieltä olette ponimäestä nykyään? Onko olot parantuneet? Onko opetus ok, onko maneesia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076