Olen käynyt siis ratsastamassaneljä vuotta,hoitanut saman verran.Mulla on ollut vuokralla shettistamma vuoden,joten kokemusta on.Mutta,kutn sanottul,vuokrasin shettistammaa,ja olen ruokkinut isompia poneja,kunnon työssä olevia vaan rats.koululla,jakanut heiniä ja kauroja.
Tottakai eniten ratkaisee poni,mutta tällainen olisi hausessa:
Reipas ratsastaa,saisi liikuntaa paljon.Ainakin Kuutena päivänä viikossa ratsastusta;maastoilua,koulua ja esteitä.
Iältään n.8 vuotta,kooltaan yli 135 cm.
Poni(t) tulisi meille,pienelle maalaistallille.Ja kaksi tulee,tottakai,kun ei yksin voi pitää.
Muuten tiiän ponin ruokinnan,mutta se,että jos antaa esim.Black Horse-pellettiä niin voiko antaa päälle vielä keuraa,vai onko se liikaa?Ja se,että millasta kivennäinen on?Mitä hyötyä/haittaa siitä on ja minkälaista se on?Suolakivi ponilla toki oisi,ja vettä aina tarjolla.heinääkin saisi aika paljon.
HUOM!Kuten jo sanoin,tykkääbn reippaista poneista:)
Ponin hankinta ja ruokinta!
Tuleva omistaja
1
743
Vastaukset
- jannike
minusta kannattaisi vähän vielä miettiä tota ponia kun minulle ainakin on tärkeintä vaan se eläin ja että saan pitää sitä huolta ei sillä nin väliä että onko reipas etc.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219