Marraskuun vaihteessa meno Wieniin. Hotellina Post Vienna lähellä lentokenttäjunan pääteasemaa.
Tarkoitus tutustua nähtävyyksiin ja vähän shoppailla.
Tulen juomaan viiniä Wienissä. Onko näitä viinitupia keskustassa?
Hotel Post Vienna
1
1016
Vastaukset
- vinkkejä
CAT junalla menopaluu lentokentältä Wien Mitte asemalle 16 eur. Yhteen suuntaan 9 eur. Bussilla ja S-bahnilla tietty halvempaa, mutta CAT nopeampi, vain 16 min.
Hotel Post sijaitsee lähellä Schwedenplatsia, eikä Pyhän Tapanin kirkko toisessa suunnassa ole kaukana. Lähellä on paljon kauppoja, suklaapuoteja, kahviloita, pubeja ja makkara/pizza kioskeja.
24 tunnin matkakortti maksoi 5,70 eur. Otin 1 h turistibussikierroksen, 13 eur, mutta saman olisi voinut hoitaa paljon halvemmalla ratikkalinjoja 1 ja 2 yhdistellen. Seuraavalla kerralla teemme niin.
Hotel Post *** on hyvällä paikalla!! Kävelymatkan päässä Wien Mitte asemalta. Lentokentällä tarjosivat myös CAT-juna CAT-taksi pakettia. Minulle olisi maksanut 24 eur. olin yksin liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289