Poliisi vähentänee turkistarhoihin iskuja tekevien seurantaa, mikä merkitsee samalla eläimille turvattomuutta. Lakkautetaanko seuranta sen vuoksi, että voimavaroja tarvitaan massamurhia suunnittelevien etsintään netistä?
Turkistarhojen suojelu vähenee
7
944
Vastaukset
Eläinten turvattomuutta.:D
Eli saavat jatkossakin viettää kissanpäiviä keskitysleireillään.
Osanottoni niille miljoonille villieläimille joiden synti oli syntyä turkki päällä, ja aikaan jolloin ihmisen ymmärrys oli kovin rajallinen - RIP.- ei ole poliisia tarhoilla n...
muuten kuin kartoittamassa ja neuvomassa tarhaajia omaisuuden suojaamisesta ja oikeuksista eli saako posauttaa viherpiiperon vai ei.
- nuppu--85
ei ole poliisia tarhoilla n... kirjoitti:
muuten kuin kartoittamassa ja neuvomassa tarhaajia omaisuuden suojaamisesta ja oikeuksista eli saako posauttaa viherpiiperon vai ei.
Viherpiiperön ampuminen on tämänhetkisen lainsäädännön mukaan laitonta mutta onneksi on edistyksellisiä turkistarhaajia jotka uskaltavat kyseenalaistaa vanhnentuneisiin perinteisiin perustuvan ummehtuneen lainpykälän.
- nuppu-85
nuppu--85 kirjoitti:
Viherpiiperön ampuminen on tämänhetkisen lainsäädännön mukaan laitonta mutta onneksi on edistyksellisiä turkistarhaajia jotka uskaltavat kyseenalaistaa vanhnentuneisiin perinteisiin perustuvan ummehtuneen lainpykälän.
vitun kusipää paskiainen!!!!!!!!!!!!!!!
Mun nimimerkki kuuluu VAIN JA AINOASTAAN MULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yritäpä kusipää rekisteröityä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - julkisrauhan rikkomiset
Mitäs niille neljäll e tapaukselle mahtaa kuulua tällä hetkellä?
Joko asia on käsitelty jossain? - nuppu--85
nuppu-85 kirjoitti:
vitun kusipää paskiainen!!!!!!!!!!!!!!!
Mun nimimerkki kuuluu VAIN JA AINOASTAAN MULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yritäpä kusipää rekisteröityä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tää on kyllä ihan mun ikioma nimmari.
- nuppu-85
nuppu--85 kirjoitti:
tää on kyllä ihan mun ikioma nimmari.
Rekisteröidy sit sisään, fuckin ääliö.
Kyl mä tiiän et mä oon niin ihq et jengi haluu olla samanlainen ku mä, mut silti, kexi jotain parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846