riveri on pöydässä ja mulla saletti voittokäsi. vihu korottaa 25 taalaa ja korotan tuplaksi jolloin pöydässä yli sata taalaa. vihu vastaa ja korottaa vielä 4 taalaa mitä on jäljellä. alan hamuilemaan call-nappulaa että saisin vastattua viimeiseen reissuun. kissa hyppää hyllyltä käteni päälle ja hiiri lipsahtaa fold-napin päälle ja kuuluu click ja käteni foldataan vain muutaman dollarin tähden.
kerran aiemmin käynyt sama homma oikuttelevan modeemin takia. silloinkin oli kyseessä neljä taalaa mutta potissa taisi olla parikin sataa.
badbeatkertomusten aatelia
3
402
Vastaukset
- .................
Vastaavaa ei ole noin isossa potissa tapahtunut, omaa hölmöilyä ja muutaman kerran huonoa nettiyhteyttä on voinut syyttää.
Ikävää hakata hiirtä ja lukea: xxxx you have 8 seconds time left to respond... xxxx folded...- veppes
ite joskus olin turnauksessa finaalipöydässä ihan hyvällä stäkillä voittaja sai vähän reilun tonnin, NO multa loppu hiirestä patterit eikä ollu missään uusia pattereita eikä yöllä saa mistään! no voitin jotai parisataa mut ois ollu kyl mahiksia voittoon! ei muute oo enää patterilla toimivaa hiirtä!!!
- pelaan vain
täällä: http://adserving.unibet.com/redirect.aspx?pid=12593&bid=3192
suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738