Meillä kihlattuni kanssa on jo yksi ihana puoli vuotias tyttö-fretti Wilma ja nyt sekä me että wilma kaivataan uutta perheenjäsentä ja kaveria! Kokemusta freteistä siis on ja tiedetään mitä "kivaa" ne voi saada aikaan. asumme kolmistaan vantaalla kerrostalossa ja wilma ja uusi tuloksa saavat temmeltää kämpässä ihan vapaana, ei häkkiä. Häkki on parvekkeella, jossa fretit voivat esim siivotessani viettää aikaa, nukkua ja haistella kesän tuulia. Yöt fretit saavat kuitenki viettää keittössä...pari kertaa olen herännyt wilman mönkiessä peiton alla XD Itse olen amk opiskelija ja mieheni yrittäjä, joten aikaa freteille löytyy kyllä kun molemmat pystyy vähän joustamaan. Jos olet halukas myymään joko pennun tai täysikasvuisen fretin wilman kaveriksi niin ota yhteyttä hunajameloooni@hotmail.com
halutaan ostaa fretti fretille kaveriksi!
larah-
1
505
Vastaukset
- wilmalle
Täältä löytyisi kaveri. :) otatko yhteyttä? 0456526470
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096