Sormuksessa on ikääkuin kolme pientä sormusta, mutta ne ovat yhdessä, ja niitä voi liikutella, ne ikään kuin muljuvat, mutta irti niitä ei toisistaan saa. Onko tämänkaltaisille sormuksille jotain omaa nimeä? Onko mitään tiettyä paikkaa mistä niitä saisi?
3-osainen sormus
4
3230
Vastaukset
- Katja
Tässä olisi vielä kuva kyseistä sormuksesta, jos joku kuvan perusteella osaisi sanoa onko tämänkaltaiselle sormukselle nimeä. http://orderonlineworld.com/Photo/726-triple-ring-image-1b.jpg
- nimi
on trinity ja se on Cartierin malli vuodelta 1905. Aitoja myydään nykyisin vain Cartierin omissa myymälöissä, joten kaikki suomalaisissa kultasepänliikkeissä myytävät ovat halpoja kopioita.
- Kuvan perusteella
Kuvasi muuten oli tietokoneella tehty. Mittasuhteissa oli pieniä vääristymiä.
- on minulla
Minulla on tuollainen sormus jonka nimi on "3 kultaa", siinä on valko-, puna- ja keltakultaa. Myyjää en osaa mainostaa koska olen sen lahjaksi saanut noin 10 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219