Olen vesi-koira nainen, jolla hallitsevana elementtinä vesi (negat.) ja puuttuvina elementteinä maa ja puu.
Nyt sitten kysymyksenä onkin, miltä näyttäisi yhteiselo 13.7.1984 syntyneen rotan kanssa?
Osaako kukaan valaista minua? Lisäksi haluaisin mielelläni kuulla, mitä kirjoja ja tietolähteitä suosittelette lisäperehtymistä varten?
kysymyksiä, kysymyksiä...
vesi-koira
2
421
Vastaukset
- Manta55
Pitäis kysyessä laittaa kummankin tarkka syn.aika kellon tarkkuudella että vois vastata Kirjastosta löytyy paljon alan kirjoja.
- vesi-koira
Kiitos tuosta kellonaika tiedosta, täytyy selvittää.
Olen tietoinen kyllä siitä, että kirjallisuutta löytyy kirjastosta, kysymykseni koskikin hyväksi havaittuja kirjoja,sillä kaiken kirjallisuuden tasohan ei ole yhtä hyvä.
Eli, mitä kirjallisuutta/kirjoja muut sivun käyttäjät suosittelevat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846