Onko missään etelä-karjalassa frettikasvattajia tai missä pääsis kattomaan ja tutustumaan näihin näätiin paremmin? :) kiinnostaisi kyseinen eläin kovasti! kiitos jo etukäteen!
kasvattajia
5
917
Vastaukset
- EevaT
Ei taida Etelä-Karjalassa kasvattajia olla mutta muutama fretin omistaja täältäpäin kyllä löytyy.Meiltä löytyisi 3 tyttöä joita kyllä vapaasti saa tulla katsomaan jos haluaa:).
Yhteyttä voi ottaa sähköpostilla: groovedmind@suomi24.fi- Straightjacket
Juu ei täällä noita kasvaattajia oikein tahdo olla..
Itte oon täällä päin nyt vielä tän ja ens viikon kahden poitsuni kanssa, joita saapi myös tulla katsomaan jos kiinnostaa pötköt enemmänkin. :)
Voidaanhan myö tehä Eeva taas treffitkii ni on enemmä katottavaa ;)
Ottaa rohkeasti yhteyttä vaan!
jenni.rimpineva@hotmail.com - ötööö
Straightjacket kirjoitti:
Juu ei täällä noita kasvaattajia oikein tahdo olla..
Itte oon täällä päin nyt vielä tän ja ens viikon kahden poitsuni kanssa, joita saapi myös tulla katsomaan jos kiinnostaa pötköt enemmänkin. :)
Voidaanhan myö tehä Eeva taas treffitkii ni on enemmä katottavaa ;)
Ottaa rohkeasti yhteyttä vaan!
jenni.rimpineva@hotmail.comAsutteko ihan Lappeenrannassa? Täällä ois yks frettipoika ja olisi kiva kun pääsisi muihin pötköihin tutustumaan.
- Straightjacket
ötööö kirjoitti:
Asutteko ihan Lappeenrannassa? Täällä ois yks frettipoika ja olisi kiva kun pääsisi muihin pötköihin tutustumaan.
Eikun Imatran puolella ollaan!
Mutta voithan toki tulla tännepäin käymään, jos innostusta löytyy :) - ????
ötööö kirjoitti:
Asutteko ihan Lappeenrannassa? Täällä ois yks frettipoika ja olisi kiva kun pääsisi muihin pötköihin tutustumaan.
Moicca! laitatko vaikka sähköpostia tms. yht tietoo ni turissaa tarkemmi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106